Hallo..
Holder på å bygge meg en kasse til min Bmw e34 (Sedan)
Jeg har kjøpt inn MDF-Plate ( 22mm) og Subwoofer (15" 2500wRms)
Men jeg tenkte jeg skulle bygge kassen slik at subelementet står inn imot seteryggen, og ha bassreflexrør opp hattehylla.. Men jeg har jo lyst til å få vist framm subben min også, så jeg tenkte litt å bygge kassen med den siden som vender bakover mot åpningen på bagasjerommet av Plexiglass..
Men fant jo ut at det var noen sinnsyke priser på det her
sendte mail til Glassmester1 for noen exempelpriser på ca. størrelse:
800x400x15mm kr 1300,- inkl mva
800x400x20mm kr 1800,- inkl mva
Jeg vet ikke helt hvor tykk jeg trenger den å være men regner med den burde være minst 20mm siden mdf platene er 22mm??
Men synes plexiglass ble noe i dyreste laget Og nå har jeg jo også hørt at det brukes herdet glass også... men tåler dette trykket ut av subben?? og hva er ca. pris på dette? .. har jo ikke lyst at det ska knuses :P
Holder på å bygge meg en kasse til min Bmw e34 (Sedan)
Jeg har kjøpt inn MDF-Plate ( 22mm) og Subwoofer (15" 2500wRms)
Men jeg tenkte jeg skulle bygge kassen slik at subelementet står inn imot seteryggen, og ha bassreflexrør opp hattehylla.. Men jeg har jo lyst til å få vist framm subben min også, så jeg tenkte litt å bygge kassen med den siden som vender bakover mot åpningen på bagasjerommet av Plexiglass..
Men fant jo ut at det var noen sinnsyke priser på det her
sendte mail til Glassmester1 for noen exempelpriser på ca. størrelse:
800x400x15mm kr 1300,- inkl mva
800x400x20mm kr 1800,- inkl mva
Jeg vet ikke helt hvor tykk jeg trenger den å være men regner med den burde være minst 20mm siden mdf platene er 22mm??
Men synes plexiglass ble noe i dyreste laget Og nå har jeg jo også hørt at det brukes herdet glass også... men tåler dette trykket ut av subben?? og hva er ca. pris på dette? .. har jo ikke lyst at det ska knuses :P
Comment