Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny sub i golfen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny sub i golfen

    heisann, har kikket litt rundt etter nye sub elementer, har sett litt på dynaBel DY9412 12" noen som har prøvd ut disse? tenkte da på 2 stk i golfen,

    eller noen andre forslag?
    x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
    Audi a4 avant
    Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

  • #2
    jeg har 4stk 15" DY9815 i golfen min : ) og det spiller bra ! veldig rent å pent skal faktisk selge de, så ta kontakt om du er interisert
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

    Comment


    • #3
      15 blir litt overkill for meg, hehe:P har hatt en audiobahn 15" i golfen før, og det gjorde vondt:P pluss at ting begynte og løsne rundtom i bilen:P men gøy var det ;P satser litt mer på sq enn bare bass, selv om det er gøy også ;P
      x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
      Audi a4 avant
      Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

      Comment


      • #4
        Så en 15" kan ikke spille penere en en 12" sub?

        Comment


        • #5
          det har jeg ikke sagt, men min erfaring med 15 er at det blir for stort for min del
          x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
          Audi a4 avant
          Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

          Comment


          • #6
            Hvorfor blir det for stort?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              har vel egentlig ikke noe bedre svar enn at jeg personlig liker 12,og10 bedre ;P hehe
              x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
              Audi a4 avant
              Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

              Comment


              • #8
                under 10 om han vil ha den pene bassen? hvordan begrunner du dette?
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #9
                  Bare vent, snart bygger jeg basskasse med 3 3"! Det blir godsaker :P
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #10
                    Tenkte jeg bare skulle bruke en hel haug med diskanter jeg da.. Bare tenk på DEN kjappe bassen da dere!
                    Alpine 137BTi
                    B² Audio = Lyd


                    '97 E39 528

                    Comment


                    • #11
                      Kan ikke forvente at folk kan alt, men man kan begynne å lure noen ganger...
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        hifonic: det hørtes sykt ut :P

                        skal ikke si at jeg akkurat er ekspert selv, men 6,5 subbere blir vel i minste laget :P
                        x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                        Audi a4 avant
                        Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

                        Comment


                        • #13
                          Sånn for å holde litt til Topic,så kunne du jo gjøre det "enkelt&billig" ved å bestille en sånn http://lydibilen.no/kasser/lib-2x12 og to sånne http://lydibilen.no/subwoofer-12/lib-1212
                          Det er vel noe av det samme som Dynabel multimagnet-elementene.
                          Har hørt to av de Dynabel-look-a-like med en 7501-forsterker(var det det den het tro....) i en Bring-Med-Werktøyet E36 og det låt helt kurant.

                          Bol
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bassoflove View Post
                            Sånn for å holde litt til Topic,så kunne du jo gjøre det "enkelt&billig" ved å bestille en sånn http://lydibilen.no/kasser/lib-2x12 og to sånne http://lydibilen.no/subwoofer-12/lib-1212
                            Det er vel noe av det samme som Dynabel multimagnet-elementene.
                            Har hørt to av de Dynabel-look-a-like med en 7501-forsterker(var det det den het tro....) i en Bring-Med-Werktøyet E36 og det låt helt kurant.

                            Bol
                            de subbene så ikke så værst ut

                            var jo veldig like dynabelene da, bortsett fra effekten, men prisforskjellen var ikke såå stor da
                            x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                            Audi a4 avant
                            Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stangjordet View Post
                              de subbene så ikke så værst ut

                              var jo veldig like dynabelene da, bortsett fra effekten, men prisforskjellen var ikke såå stor da
                              Det er mest sansynlig kommet fra samme fabrikk de elementene,uten at jeg har noe bevis-grunnlag. Så her tror jeg prisen avgjør(og God Service).
                              Tror du skal lete litt for å finne like bra elementer for den prisen. Men det er sikkert noen som har noe "lurt"liggende for lang tid på lageret sitt som kansje tar opp litt unødig plass. Hvem vet.

                              Bol
                              No Windows-crap,just Mac Power

                              Comment

                              Working...
                              X