Jaja, da er jeg (snart) igang med bilstereobygging i min Volvo V40 T4, som de sikkert allerede vet, er det snakk om en stasjonsvogn. Først må jeg bare si at jeg er ganske fersk i bilstereoverden, og trenger vel strengt tatt all den hjelpen jeg kan få
Jeg har allerede handlet diverse:
2 x Kicker ZX1500.1
2 x Kicker L7 12"
1 x Kicker ZX850.4
1 x Herts HK163 3 veis
1 x 40 farad kondensator
Det jeg (tror jeg) mangler er:
Ekstra batteri - Hvilke batteri anbefaler dere? Best på pris/kvalitet.
Singnal kabler - Har tentk å handle kabler av Evus, noen erfaringer?
Strøm kabler - Bør jeg ha 50mm2 eller 33mm2?
Så har jeg ca 500 000 kr spørsmålet: Hvilken kassekonstruksjon tror dere blir best på lyd? (Ikke mest mulig DB)
Har vurdert litt forskjellig, hadde tenkt 2 tette kasser for subbene i anbefalt liter av Kicker. Og eller portet kasse, med porten gjennom armhviler i baksetet, med subber rettvei og plexiglass foran der. (Noe i den duren Anders bygget i den orange BMW'en.
Ellers har jeg planene klare, hele bilen blir dempet, mye glassfiber/sparkel konstruksjoner og spesialbygd dasjbord. (Noe jeg holder på med allerede )
Tusen takk for alle svar som gjør meg (litt) klokere
Jeg har allerede handlet diverse:
2 x Kicker ZX1500.1
2 x Kicker L7 12"
1 x Kicker ZX850.4
1 x Herts HK163 3 veis
1 x 40 farad kondensator
Det jeg (tror jeg) mangler er:
Ekstra batteri - Hvilke batteri anbefaler dere? Best på pris/kvalitet.
Singnal kabler - Har tentk å handle kabler av Evus, noen erfaringer?
Strøm kabler - Bør jeg ha 50mm2 eller 33mm2?
Så har jeg ca 500 000 kr spørsmålet: Hvilken kassekonstruksjon tror dere blir best på lyd? (Ikke mest mulig DB)
Har vurdert litt forskjellig, hadde tenkt 2 tette kasser for subbene i anbefalt liter av Kicker. Og eller portet kasse, med porten gjennom armhviler i baksetet, med subber rettvei og plexiglass foran der. (Noe i den duren Anders bygget i den orange BMW'en.
Ellers har jeg planene klare, hele bilen blir dempet, mye glassfiber/sparkel konstruksjoner og spesialbygd dasjbord. (Noe jeg holder på med allerede )
Tusen takk for alle svar som gjør meg (litt) klokere
Comment