Originally posted by aFFekak
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp til bygging i Volvo V40
Collapse
X
-
VW/Audi ende-tusi-ast!
-
Originally posted by Tommen View PostJa, du lærer fort Roy Hvis man splitter signalet flere ganger ut fra cd-spilleren så halverer du spenningen ut fra spilleren ja, det stemmer. Front, Rear og Sub finnes vell på de fleste brukbare spillere pr dags dato, så det skal vell ikke være nødvendig å splitte signalet fra en cd-spiller sålenge man ikke skal ha 5 amper pr signalutgang da
I'm a fast learnerMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Men jeg har jo ikke tenkt å splitte signalet Roy? Jeg kjører jo fra signalet fra spiller til den ene ampen, så fra ampen til den andre ampen. Skulle ikke det funke greit da?
Jonny har jo 2 subber i samme kammer, og såvidt jeg vet, så deltar han også på EMMA? ...ikke at jeg har planer om det da, men
Comment
-
Tviler egentlig på at det synker, men jeg er vel ikke den rette til å uttale meg
Comment
-
Er det noen som vet hvordan de "proffe" gutta ordner den lista rundt glasset? Får man kjøpt slikt, eller må man lage selv?
Takker for svar folkens
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostJa, men han har en forsterker på de
Vet ikke om spenningen synker om du gjør det på den måten.. noen som vet?VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Engen mente det ikke skulle bli noe problem å linke de 2 forsterkerne, tror det er signal forsterker i Kicker outputn. Har allerede handlet spiller, ble Pioneers Avic D3.
Comment
-
Noen som kan hjelpe meg å regne ut hvor mang liter kassen skal være? Er veldig usikker på hvordan den skal bygges for best mulig lyd i stasjonsvogn. 1 L7 skal ha 25liter i en trykkasse, men er vel ikke meningen det skal dobbles hvis jeg hiver i 2? Finns det noen formel for dette?
Comment
-
Originally posted by Olings View PostNoen som kan hjelpe meg å regne ut hvor mang liter kassen skal være? Er veldig usikker på hvordan den skal bygges for best mulig lyd i stasjonsvogn. 1 L7 skal ha 25liter i en trykkasse, men er vel ikke meningen det skal dobbles hvis jeg hiver i 2? Finns det noen formel for dette?
kan jo evt. lage 2 separate kammere..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Ettersom de skal stå "motsatt" vei, og med glass rute ut mot bagasjerommet, passer det dårlig med 2 kammere desverre.. Hvordan var det man regnet ut antall liter igjen? :P
Comment
Comment