Announcement

Collapse
No announcement yet.

frontsett i transporter t4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• frontsett i transporter t4

noen som har en veit av en vettig plassering av et 5,25" frontsett i en transporter...

eg slit voldsomt me å være kreativ no!!!

Ta en titt på prosjekt forumet her, så får du nok mange ideer
    Kristian Bjørke 1988.
    Ford Focus TDCI 2008

Comment

Har du ikke store fine dører å sette de i ?
      Mvh
      Lars Engen

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
        Har du ikke store fine dører å sette de i ?
        de har store dører ja.. men ikke spes gode å bygge noe i.. men dashen derimot, er faktisk ikke så dum mener det ligger noen bilder av en slik vi bygde i de første sidene til byggetråden for installbay hamar, det ble et bra resultat faktisk over all forventning

Comment

Har da sett og hørt Transportere som har tøffe dørsider. Vet ikke helt hva trådstarter skal legge i arbeid i installasjonen, men det er en mulighet. Dashbordet er også mulig som Anders sier, men det kan også bli endel abeid med å få det pent.
          Mvh
          Lars Engen

Comment

problemet er at dørsidene er så sinnsykt slappe at så å si alt må forsterkes eller bygges nytt før det kan bli noe bra jeg ville helt klart gått for å bygge om fronten på dashen som vi gjorde, enkelt og bra

Comment

Hmmm, er det ikke litt forskjell på de dør trekkene avhengig av hvilke modell du har ?? eller tar jeg helt feil nå ?
              Mvh
              Lars Engen

Comment

tja, de jeg har sett har iallefall hatt noen slappe plastlefser, melig caravelle har litt mer påkostede

Comment

Working...
                X