Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling 8" med lang slaglengde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ville nok heller kjørt på med noe RE da gitt.. god kvalitet og kan spille jævla høyt om man vil det
    www.eirikaspaas.com

Comment

Gitt at jeg går for RE8, hvilket kassevolum må jeg bygge til 1 eksempelvis 2 stk i samme kasse? Lukket.. Så lite volum som mulig, da jeg har sykt begrenset plass.. :| 20 liter blir for mye. Hehe.
      Sture Vedal

Comment

Mja, hvert element skal ha ca. 10 liter ifølge Morel.no. To elementer vil altså kreve 20 liter, osv..

Comment

Originally posted by epifant View Post
          Som sagt vil jeg tro det er flere som kan være interessert i SoundSplinter-elementer, så et gruppekjøp bør gå an å arrangere. Hadde sannsynligvis kjøpt noen selv for test, hadde det ikke vært for at jeg allerede er godt dekket i bassområdet
          Jeg er muligen interesset i å prøve et par slike.. Si ifra hvis det er noe å spare på event. gruppekjøp...
          Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

har hørt soundsplinter, og er bra elementer det også.. prøv å snakk med boombox, for han har importert litt fra de.. kanskje han har no triks
            www.eirikaspaas.com

Comment

fikk mail fra soundsplinter i natt,frakten kommer på 130$ for en 10",skal man ha 2 stk,så kom det på 260$,synd at frakten blir så høy
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Originally posted by phoenix gold View Post
                fikk mail fra soundsplinter i natt,frakten kommer på 130$ for en 10",skal man ha 2 stk,så kom det på 260$,synd at frakten blir så høy
                Så vi kan ikke få rabatt ellernoe (på frakt) hvis vi er mange som bestiller sammen??
                Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Originally posted by Øyvind View Post
                  Så vi kan ikke få rabatt ellernoe (på frakt) hvis vi er mange som bestiller sammen??
                  vet ikke,skal sende en ny mail i morgen
                  volvo s60

Comment

Nydelig... men når frakta er dyrer enn elementene er det jo ikke sååå alt for billig lengre...
                    Øyvind Kalbækken

Comment

Stian, BeemerZ1 her på forumet har klart over 150dB med 2 stk SoundSplinter 15". Nå husker ikke jeg hvilken amp han har, men mener å huske den var på 5kw og av rimelig god kvalitet..
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

tror det hadde blitt knall med 2 stk 10" på en zpa 0.5 også
                        volvo s60

Comment

da har jeg fått nytt svar av mike på soundsplinter,frakta ble litt billigere,frakta kommer på 98$ på 1 10",skal du ha 2,så må du gange med 2,det er vel ca der det ligger på,da det ikke er mulig å sende sjøveien
                          volvo s60

Comment

Originally posted by phoenix gold View Post
                            da har jeg fått nytt svar av mike på soundsplinter,frakta ble litt billigere,frakta kommer på 98$ på 1 10",skal du ha 2,så må du gange med 2,det er vel ca der det ligger på,da det ikke er mulig å sende sjøveien
                            Kan du spørre han om frakta på 2 RL-i8" a?
                            Øyvind Kalbækken

Comment

tror ikke det blir noe særlig billigere en med 10",kanskje 10$ billigere pr element
                              volvo s60

Comment

Hello Sture,

The RL-i8's should be available again at the end of October. I will keep your email handy and fire off a reminder as soon as they are ready to roll. The US Postal Service's online rate calculator is not working at the moment, but I can tell you that it will be fairly expensive, probably along the lines of US$ 110 per speaker... though this is only an estimate!

Unfortunately, the USPS discontinued their Surface Economy rate, which would have been closer to US$ 40 per speaker however it would take up to 8 weeks to arrive. Currently the least expensive option is USPS International Priority, which will take approximately 10 days to arrive.

Let me know if you have any other questions!

Thanks for your interest,
                                ~mike
                                Sture Vedal

Comment

Working...
                                X