Announcement

Collapse
No announcement yet.

Polk Audio?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Polk Audio?

    Var interisert i å kjøpe noen nye Coaxialer + Forsterker ...

    Fant noe som virket bra: "POLK AUDIO MM691" 6x9'ere og "POLK AUDIO PA500.4" Forsterker..

    Men må si jeg syntest Polk Audio hørtest noe "Jalla" ut..

    Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer med Polk Audio?, og om dette kan være noe å satse på?

  • #2
    polk audio e et ganske bra valg, kjøre det merke selv i biln. Du får en klar å fin lyd, værstingPolk audio er et merke som hevder seg i lyd konkurranser som f.eks emma har.
    Eneste jeg savner er litt mere punch i mellom tonen, men en kasse i dårtrekke så ordner du det problemet.
    Jeg har 6,5" komp. sett.
    Last edited by kristlie; 20-11-2009, 00:08.
    Kristian Lie
    Audi A4 Polk Audio, Pioneer prosjekt
    Polk audio MM6501 Polk Audio MOMO MM-2124DVC Pioneer AVIC-X1BT Polk Audio MMC6500

    Comment


    • #3
      Originally posted by kristlie View Post
      polk audio e et ganske bra valg, kjøre det merke selv i biln. Du får en klar å fin lyd, værstingPolk audio er et merke som hevder seg i lyd konkurranser som f.eks emma har.
      Eneste jeg savner er litt mere punch i mellom tonen, men en kasse i dårtrekke så ordner du det problemet.
      Jeg har 6,5" komp. sett.
      Mer punch i midbassen tenker du på? Trenger ikke mikke med kasse i døra for å fikse det. Demp døra godt og pass på at elementet sitter FAST! Ikke kun 2-3 skruer i pappdørtrekket som er originalt.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Jeg har nesten en komplett Polk Audio DB(den billigste serien) serie i bilen og er fornøyd med alt. Så merket er det ingenting i veien med!

        Har også en kompis som hadde et MM sett i bilen og det spilte utrolig rent og pent.

        Så for min egen del blir det Polk Audio's MM serie det neste som skal inn i min bil(når økonomien tillater det)!!
        ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
        99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
        § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

        Comment

        Working...
        X