Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvor få kjøpt kasse til kicker l7?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvor få kjøpt kasse til kicker l7?

hvor kan jeg få kjøpt ferdigkasser til kicker l7'n min?har sett på et par utenlandske sider,men ikke funnet noe her til lands ennå,setter stor pris på hjelp!

Her er en kasse, ikke kicker men den har firkant hull http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/...4/vis_prod/251

Comment

der var en ja,men skulle helst vært rundt 70-90lnoe ala denne

Comment

Hvis det der er ei Kicker kasse, made by Kicker, så skaffer importøren i norge den kassa... Tror jeg:P
        http://www.audiocom.no/sider/tekst.asp?side=22

Send de en mail og spør

Comment

skal høreflere forslag?

Comment

kan sjekke i morra jeg, hos Audiocom altså.

Comment

flotters!

Comment

Mtp at Kicker er ekstremt overpriset i Norge, ville jeg heller sendt en PM til Dag Johansen her på forumet.

Da får du nok en kasse som er bedre også. Og som passer dine mål.

Comment

finnes ikke ferdigkasser for Kickersubbene..
                  Dette pga at det allerede finnes "ferdigløsninger" med kasse inkl sub, og at det da ikke er noen vits å kjøpe sub og kasse løst.

Så da må du nok bygge en selv eller ordne det på annet vis.

Comment

I verste fall kunne han jo solgt sub'en og kjøpt en ny sub med kasse, da? :P

Comment

det er korrekt

Comment

heeh,da bygger jeg heller ei kasse selv gittmen takk for hjelp!

Comment

Vi har kasser spesiallaget til L5 og L7. For øyeblikket tomt, men kun 2 dager unna ved bestilling.

Fine kasser i MDF, trukket i sort filt og med kraftig skruterminal. Produsert av Autoleads.
                          10" 995,-
                          12" 1095,-
                          15" 1295,-
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                            Vi har kasser spesiallaget til L5 og L7. For øyeblikket tomt, men kun 2 dager unna ved bestilling.

Fine kasser i MDF, trukket i sort filt og med kraftig skruterminal. Produsert av Autoleads.
                            10" 995,-
                            12" 1095,-
                            15" 1295,-

har du noe link til kassene?skulle hatt til en 12 l7 jeg da,veit du ant liter på den kassa?

Comment

Fant målene på kassene

10" = 19 liter
                              12" = 25 liter
                              15" = 42 liter

Mtp at kassene er laget spesifikt for Kicker L5 og L7 så tipper jeg kassestrørrelsene passer bra til elementet, uten at jeg har noe kjennskap til disse elementene.

PS: kassene finnes kun i lukket.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                              X