Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til 3.5 eller 4"s coax?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips til 3.5 eller 4"s coax?

Jeg lurer på om noen har noen gode forslag til enten 3.5"s eller 4"s coaxial høytalere?
    Skal inn i en golf 3 i de originale hullene på dashen der slik at jeg kan bruke originaldekslene over.

Planen er 3 veisoppsett fra en Alpine 9887 der coax'en får 75 w rms fra en audison LRx 4.5 og midbassen, som er ett sett Hertz HV165L, får 170 w rms fra en LRx 3.1k. De siste 75 wattene fra audisonen vil bli brukt til bakhøytalere(mest til festbruk, blir nok avkopla ellers).

Prisklasse rundt 1000-2000 ser jeg for meg

Og forresten, noen som har tips til skikkelig festing av 6.5"erne i golf 3?? Henger egentlig bare godt skrudd i dørtrekket nå, funker greit men er vel ikke helt ideelt..

Comment

Hvor dyp kan de være?

Comment

Egentlig veldig dype, er godt med plass under på begge sider

Comment

HERTZ ECX 87 - 2-VEIS COAXIAL HØYTTALER SETT (PAR)
          http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=1652

eller

Hertz ECX 100 - 2-veis coaxial høyttaler sett (Par)
          http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=1647

eller

HERTZ HCX 100 - 2-VEIS COAXIAL HØYTTALER SETT (PAR)
          http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=1653

Comment

JBL 404 GTi, KJØP! om du kan finne noen Ville brokoblet Audison-forsterkeren på dem og gitt blaffen i bakhøyttalerne. Sannsynligvis basert på det samme elementet som sitter i studiomonitorene LSR 6332 som kostet ca 10K per stykk.

Evt. Macrom 54.10/ Morel Integra Ovation 4 om du vil ha en varmere og mer behagelig karakter:

Last edited by epifant; 02-12-2009, 19:26.

Comment

Vet jeg burde droppa bakhøytalerne men.. Mulig jeg kjøper en liten forsterker så jeg kan slå de på når jeg har folk med og ha de av ellers senere:P

Morel frister selv om de koster litt mer.. Fant noen AD coaxer på installbay også som kunne vært artig å prøve
              Decisions decisions..

Comment

Morel er i allefall ze shizzle.

Kan for øvrig gi tilbakemelding på 3" mellom/fulltoner fra TangBand om kort tid (håper jeg). Jeg skal etter planen ha dem i et toveis oppsett, har samme midbasser som deg i dørene.

Comment

Har sett litt på det tangband prosjektet ditt miniboom, noe slikt hadde vært kult om det låter bra
                  Ellers heller jeg litt mot morel, jeg får vel heller selge 6.5" coaxene i bakdørene slik at det blir skikkelig

Comment

Det ble integra ovation

Comment

Working...
                    X