Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til koblingsutstyr

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips til koblingsutstyr

Da trenger jeg tips fra folket her
    Driver og søker etter litt div koblingsmateriell som ikke er så himla dyrt, men fortsatt av passelig kvalitet.
    Trenger rundt 100m høyttalerkabel, 3 5m rca-kabler, 6 rca y-ledd, sikringsholdere, fordelingsblokker med sikringer og en haug med ringterminaler til 50mm2 kabel.

Har funnet en del her og der, men hadde vært greit å kjøpt alt samla. Men prisnivået på de fleste butikkene i landet er litt vel drøyt for meg. Er tross alt store mengder og blir fort mye peng bare der.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Biltema FTW. ^^

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
      Biltema FTW. ^^
      Hva? ikke E-bay? hehe
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Tror jeg dropper biltema gitt
        Jonas Tautra

Comment

Er 2,5mm^2 'myk' høytalerkabel passelig? 4 sikringsholdere?
          | http://Sundownaudio.no | http://stereovest.no |

Comment

2,5mm2 høyttalekabel holder ja. Trenger hvertfall 4 sikringsholdere.. Spørs hvordan jeg skal koble opp alt
            Jonas Tautra

Comment

knukonceptz.com
              darvex.com
              Fi BTL 15"
              Rockford Fosgate T4000-1bd
              Alpine

Comment

Ringterminaler på biltema anbefalles.. ellers kan du kjøpe resten andre steder..
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Wurth har klemterminaler av skikkelig kraftig kvalitet, om du skal trekke mye strøm. De er veldig bra, men Biltema sine er helt ok de også, bare ikke like kraftig godsder de klemmes rundt kabelen... Bare bruk skikkelig klemtang! Den de har på tema'n er bra! Koster vel ca.500,-

Er ikke videre imponert over kvaliteten på mye av koblingsutstyret som selges til bilstereo, men har brukt noen ANL-holdere fra Rockford, som er meget bra!
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Sjekk ut knukonceptz.com, de har alt du trenger av kabler og diverse av skikkelig kvalitet. super service og rask levering!
                    Mvh Werner Harstad

Comment

du kan få tre par med signalkabler fra biltema som jeg har liggende, motager betaler frakt
                      VW Golf 4
                      Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                      Simen Sormbråten

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                        Wurth har klemterminaler av skikkelig kraftig kvalitet, om du skal trekke mye strøm. De er veldig bra, men Biltema sine er helt ok de også, bare ikke like kraftig godsder de klemmes rundt kabelen... Bare bruk skikkelig klemtang! Den de har på tema'n er bra! Koster vel ca.500,-

Er ikke videre imponert over kvaliteten på mye av koblingsutstyret som selges til bilstereo, men har brukt noen ANL-holdere fra Rockford, som er meget bra!
                        Får vel snakke litt med pappa, han jobber tross alt i Würth Han får "greie" rabatter..

Har også merka at kvaliteten på mye av koblingsutstyr er så som så..
                        Noen som har erfaring med Knukonceptz?
                        Jonas Tautra

Comment

Har sendt deg en pm hifonic, håper du finner det interessant

Comment

Jobber med saken
                            Jonas Tautra

Comment

Jeg har erfating med knukonceptz, veldig bra firma med god service. alt jeg bestilte var av god kvalitet. fikk pakkene etter en veke.
                              Fi BTL 15"
                              Rockford Fosgate T4000-1bd
                              Alpine

Comment

Working...
                              X