Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd til bilstereokjøp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Råd til bilstereokjøp

Hei!
    Registrerte meg no for nokre minutt sidan, men har vore innom og lest litt rundt omkring her eitt par gonger før!

Eg skulle ynskje nokon kunne koma med nokon råd om kva slags anlegg eg burde ha i bilen min!
    (Dersom eg har lagt dette innlegget ein feil stad, vil eg beklage det!)

Bilen eg har er ein Nissan Primera P11 GT.
    Eg kjem til å byggje om dørpanela, slik at høgtalarane blir synlege og derfor vil eg gjerne ha nokon som ser litt stilige ut.
    Andre krav, enn utsjånaden, er at eg likar og ha alt av same merket (dvs vertfall alle høgtalarar av same merket og forsterkarar av same merket, eigentleg helst alt i det same men). Og så er det ein fordel at det kan spele fint om eg spelar både lågt og høgt.

Det er planlagt at bilen skal bli ribba og bygd opp att innvendig i framtida ein gong, og i den anledning kjem eg til å lydisolere bilen.

Men det er sikkert vanskeleg for dykk og kome med råd, dersom dykk ikkje veit noko om prisklasse. Dette er det eg har tenkt:

2 stk komponentsett 6,5" til rundt 4000,- pr stk
    1 stk komponentsett 4" eller 5,25 til rundt (ja, vil ha same merke og modell som 6,5"-erne, så pris er ikkje nøye her)
    Forsterkarar vil eg aller helst ha i same merket som høgtalarane (ikkje krise om det blir noko anna, men..), prisen på dei er ikkje så viktig, men vil ha noko som klarar å drive dei tre komponentsetta. Om det er 1 stor 6-kanaler (om det fins) eller om det er to andre mindre forsterkarar spelar ingen rolle for meg (MEN dei må sjå like ut!!) og treng ikkje vera overkilled i høve til høgtalarane.

Foreløbig har eg ikkje tenkt noko på subwoofere og monoblokk, men kan godt få tips om det òg.
    Ta i så fall utgangspunkt på ein pris på ca 4000 pr subb og ei passande monoblokk (eller to) til to subber.

Tenkjer og ha to gelbatteri og bruke 50mm^2-kabler.

I den forrige GT'n eg hadde så sette eg inn:
    1 gelbatteri
    50mm^2-kabel for straum
    4,0mm^2-kabel til høgtalar
    1 stk 1,0 Fahrad kondensator
    1 stk RF T20001BD
    1 stk RF P400-4
    RF Power frontsett til rundt 3000
    RF Power coaxial-høgtalar bak til rundt 2000

For meg spelte dette anlegget greit/bra, men alle her eg bor har RF så har lyst til å prøve noko anna (verkar som forumfolk ikkje heller alltid anbefalar RF). JBL har eg heller ikkje så mykje lyst på.
    Har kikka litt på Focal, men har ingen erfaring rundt det.

Håper nokon kunne ta seg tid til å svare!
    Beklager langt innlegg.

Mvh
    Lars-Oddvar
    Last edited by Lars-Oddvar; 14-12-2009, 16:11.

Hvorfor 2 x 6,5" og 1 x 4" komponentsett? Hvor(dan) skal de monteres?

Fin lyd er subjektivt, men for meg (og flere) høres det ikke umiddelbart ut som en suksessoppskrift.

Ville definitivt lyddempet dørene samtidig som jeg installerte høyttalere i dørene.

Comment

Er Infinity, Soundstream eller dynaBel aktuelt?
      Forsterkar og høgtalar i samme merket frå alle. =)
      | http://Sundownaudio.no | http://stereovest.no |

Comment

Her kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale MTX T8652 komponentsettene som spiller utrolig bra, det gjør også subbene og forsterkerene i Thunderserien, ser også veldig bra ut !

MTX har komponentsett og subber innenfor din prisramme hvor vi også nå kjører litt bedre priser i tillegg.

Ta gjerne kontakt på MSN -> nilspn@online.no for en nærmere diskusjon, har litt forskjellige løsninger å tilby her som du kan komme veldig godt utav
        Hvis du ikke har MSN så kan vi evt ta det her på forumet, men trenger litt mer spesifikk informasjon av deg, så kan jo ta sin tid da med meldinger frem og tilbake

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
          Hvorfor 2 x 6,5" og 1 x 4" komponentsett? Hvor(dan) skal de monteres?

Fin lyd er subjektivt, men for meg (og flere) høres det ikke umiddelbart ut som en suksessoppskrift.

Ville definitivt lyddempet dørene samtidig som jeg installerte høyttalere i dørene.

Vil ha 1 stk 6,5" komponentsett i framdørene, samt eitt litt mindre eitt og det siste vil eg bruke baki.
          Kva trur du vil vera ei suksessoppskrift?

Heile bilen blir lyddempa når den blir ribba, samt dørene!

Originally posted by StereoVest View Post
          Er Infinity, Soundstream eller dynaBel aktuelt?
          Forsterkar og høgtalar i samme merket frå alle. =)

Eg har ikkje høyrt anlegg frå nokon av dei merka, men dei burde vel sikkert vera bra.
          Har berre kikka litt på anlegg som Focal, Pioneer og Alpine eg.

Originally posted by dBcompaniet View Post
          Her kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale MTX T8652 komponentsettene som spiller utrolig bra, det gjør også subbene og forsterkerene i Thunderserien, ser også veldig bra ut !

MTX har komponentsett og subber innenfor din prisramme hvor vi også nå kjører litt bedre priser i tillegg.

Ta gjerne kontakt på MSN -> nilspn@online.no for en nærmere diskusjon, har litt forskjellige løsninger å tilby her som du kan komme veldig godt utav
          Hvis du ikke har MSN så kan vi evt ta det her på forumet, men trenger litt mer spesifikk informasjon av deg, så kan jo ta sin tid da med meldinger frem og tilbake
          Ja, skal stikke inn og kikke litt på MTX.
          Jepp, kan legge deg til, men har ikkje tid til å sitje på msn akkurat no

Comment

Working...
          X