Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brukte forsterkere fra Ebay?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brukte forsterkere fra Ebay?

    Hvor trygt er det å kjøpe brukt fra Ebay?

    Så f.eks. en forsterker nå som koster 1900$ ny til kun 500$ brukt, og dette skal være en av de beste merkene man får kjøpt. Så det klør litt i fingra, men er litt nervøs siden det er brukt. Selgeren har mange positive erfaringer (nesten 5000 og 99,9% positivt). Forsterkeren stammer hvis nok fra hans/hennes SQ demo bil.
    Mvh. Damir

  • #2
    Kjør på du
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      blir jo det samme som å kjøpe i norge, du vet jo aldri helt hva du kjøper før du har fått/prøvd varen
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #4
        Nei sant det. Er vist en bud auksjon og minsteprisen er ikke nådd. Jeg får nesten vente til en dag før den avsluttes for å se hvor høyt den har kommet. :/

        Er en Zapco C2K 9,0X forsterker for de som lurer.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Kjøpter en brukt kicker amp derfra av type brukt, gledet meg som en unge når jeg fikk pakken. opnet og fikk et godt sviv an en kraftig brent forsterker lukt i nesen. Mulig jeg var uheldig med selger, men skjer ikke at jeg kjøper brukt hvartfall. host heller opp de ekstra $ for en ny.

          Comment


          • #6
            Har kjøpt to forsterkere brukt fra USA, 1 var OK, 1 var defekt på en kanal. Usikker på om selger visste om det, kommer an på hva han har brukt den til. Han virket i alle fall seriøs nok, men det er jo umulig å vite basert kun på epost-korrespondanse...

            En kompis har kjøpt et par brukte DD-elementer ved to forskjellige anledninger, og begge var såvidt jeg husker blåst.

            Om prisen er veldig lav, er det verdt et forsøk, men av erfaring vil jeg si at man har 50/50-sjanse uansett. Likevel, 1:2 er jo en god del bedre enn vinnersjansene man har i Lotto (dog satser du vel neppe 3-4000,- der)!

            Edit: Jeg har i grunn brent meg på å kjøpe brukt fra en norsk forhandler her på forumet også! Så det er ikke sånn at eBay er det eneste stedet med ubrukelige selgere.
            Last edited by Miniboom; 13-10-2010, 11:56.

            Comment


            • #7
              Kjøp heller brukt utstyr fra amerikanske forum. Kjøpte min Hifonics Colossus fra en bruker med bra rykte og den funker som den skal.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Har du sett at det selges en Zapco C2K 9,0XD her i Norge?

                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=12120

                Comment


                • #9
                  Har du sett at tråden er fra desember i fjor? :P
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dammed View Post
                    Har du sett at tråden er fra desember i fjor? :P
                    står da 04-10-2010, 19:52....

                    vet ikke vilket lysår du er i, men vi ervertfall i 2010

                    Comment


                    • #11
                      Ble lurt av Handors Bump av tråden

                      Men men om du er på jakt etter en slik forsterker så kan ting ta tid

                      Brukte selv nesten 1år på å finnene DaVinci som jeg visste fantes ett sted i Norge og nå er den min

                      Comment


                      • #12
                        Lysår blir brukt for å bestemme avstand, ikke tid. Og tråden ble startet: 28-12-2009, 02:08

                        Davinci er del mer sjeldent enn en Zapco da. :P Men jeg ombestemte meg og gikk for en eldre Hifonics i stedet.
                        Mvh. Damir

                        Comment

                        Working...
                        X