buldrebass er noe han ikke vil savne med kicker:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kicker solo X 12" eller 18" ?
Collapse
X
-
Originally posted by evensvee View Postbuldrebass er noe han ikke vil savne med kicker:PTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
ikke no problem å få kicker til å buldre.... hadde 2 15" å det spilte helt rått (i mine øyne)volvo 740 med pioneer avic-x1r dvd spiller,prosonic capabat 5 farad kondensator med intigrert 22 ah bateri, ny 100A dynamo, bigg 3, 50mm2 kabler dynabel forsterker på 2500 RMS 2x 15" kicker L5, stinger batteri
Comment
-
Jeg for min del liker ren og dyb bass slik man har på enorme kinoer, men som også spiller ekstremt høyt.
Kan jo ta mine 4x21" høyttalere jeg har i stuen. Spiller kvalmende dypt, og flytter så mye luft at ved 30hz sinustone kan man høre alle bordene (plankene/bekledningen) i veggen riste i filler. Og samme med musikk, men da UTEN buldring
Buldrebass i mine øyne er bare støy og ubehagelig å høre på. Tror ikke det vil imponere noen entusiaster men men.Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment