Announcement
Collapse
No announcement yet.
Den store pengesparingstråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
http://ddaudio.com/tradein-program.aspx
Snakker vi gøyal morro?
Brenn subben din og få billig DD. Yes plzTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View Posthttp://ddaudio.com/tradein-program.aspx
Snakker vi gøyal morro?
Brenn subben din og få billig DD. Yes plzLars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Det står på siden at alle forhandlere skal det, jeg har sendt melding til jokkis og han skulle forhøre seg med Nils på dynabel om de faktisk er det. Isåfall så er det rock on party med subbene her i heimen.
Tenkte meg 5kw monoblokken til jonas kobla til noe young jeezy + aceton/bensin/diesel/parafin oppå membranenTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
-
Originally posted by Miniboom View PostI kveld er det timesalg på Komplett. Gjorde et par syke kupp der sist. Hvem vet hva som kommer i kveld?
-20% på Go Pro HD, men fortsatt 500,- billigere ved å bestille på ebay, så gadd ikke detTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Var bare datadelen som var OK, generelt var utvalget snevert og avslagene mindre imponerende enn i vår/fjor eller når det var sist...
Fikk plukket med meg en 2TB SATA-disk til 500 spenn. Grei pris det. Og fikk kjøpt et par sett Creative 2.1 aktive høyttalersett også, for moro skyld. Latterlige 90,- for satelitter + sub. Spiller faktisk helt OK med litt EQ! 5,25" 'sub' i bassreflekskasse også. Heftig, heftig.
Måtte derimot utenom salget for å finne et passende skjermkort og et speilreflekskamera. Så, generelt var det litt skuff med salget når det gjaldt det dyreste jeg skulle ha, men har i alle fall fått svidd av noen lapper. Må ha noe å gjøre utover høsten nå som det ikke er noe bilstereobygg på gang.
Apropos - kan noen kjøpe Imprezaen snart? :P
Comment
-
Comment
-
Per Kristian Parken
BMW e39 528IAT
Comment
-
Comment