Er vel mer "fail" å mate de med såppas med effekt når de kun tåler en brøkdel av hva forsterkeren leverer. Men nå MÅ den ikke bli lastet ned i 1 ohm heller da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hvis hairtrick er målet er vell ikke Mille serien til hertz veien å gå? Ser heller for meg DD elns... Men ingenting er umulig, sikkert potensiale for mye trykk dem og!
Originally posted by babe89 View PostHei!
Jeg er også intresert i hjelp av privatpersoner, hvis dere kan hjelpe meg og har litt peiling, kassebygging og montering osv... heller ikke noe ulempe om dere er kjekke;P hehe, ikke ta det personlig, men som dere sikkert fårsto, er jeg singel, men ikke desperat. men uannsett, hovedsaken er at jeg trenger hjelp med alt dette, kan noen hjelpe?for betalt selvfølgelig. jeg befinner meg for tiden i trondheim, da jeg studerer der.
Mvh SiljeBmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Originally posted by babe89 View Postjeg har handla litt til bilen nå etter annbefaling fra en god kompis jeg skal blåse øra av dere
spiller:
Alpine IVA-D106R + PMD-DOK2 + PMD-B200P - Navigasjonspakke
forsterker
dynaBel BF8701 - 1x7000 Watt RMS Bilforsterker
2 stykk høytalersett:
Focal 165KR - 2-veis komponentsystem (Par)
subb 2 stk:
Hertz ML 2500 10" 2x4 ohm spole, 600 watt RMS
hihi<3
Hvis du har brukt 15k på denne forsterkeren til de subbene har du ikke bare kastet 10 000,- rett ut vinduet, du ville også fått bedre lydkvalitet med en annen og billigere forsterker. F.eks hertz eller focal...
Comment
-
Originally posted by babe89 View Postjeg skal blåse øra av dere
subb 2 stk:
Hertz ML 2500 10" 2x4 ohm spole, 600 watt RMS
hihi<3
Du får nok helt sikkert bytta de inn igjen.
Ellers så har jeg troa på dette jeg.
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostHvis du ikke fikk BF8701 med 80% rabatt, er det helt høl i hodet spør du meg.
Hvis du har brukt 15k på denne forsterkeren til de subbene har du ikke bare kastet 10 000,- rett ut vinduet, du ville også fått bedre lydkvalitet med en annen og billigere forsterker. F.eks hertz eller focal...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostFikk du med deg hvor mye penger hun hadde til å bruke på dette?
Hun kunne brukt 10 000,- mindre og fått bedre lyd og ekstra penger til styling f.eks.
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostHvor mye penger hun hadde til rådighet er spiller vel ingen rolle, selv om man har mye å bruke, betyr det ikke at man trenger å kaste de i søpla vel?
Hun kunne brukt 10 000,- mindre og fått bedre lyd og ekstra penger til styling f.eks.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Han sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostHan sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?
Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostDet jeg mente er at f.eks en hertz hp 2 til ca halve prisen hadde spillt utrolig mye bedre på disse elementene og kostet halvparten...
Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Det var da voldsomt til sutter på dere da. Jeg er stolt over hva jeg har klart og fått til Men jeg har nå forstått at det er for små subber, jeg må bytte dem ut da, noen som har noen forslag? jeg har ikke lyst til og ha flere batterier. Har nemlig fått beskjed om at det trengs ved større anlegg. Hvis ikke kunne jeg ødelegge forsterkeren eller noe.
Og når det gjelder forsterkeren, kommer ikke den til og bli bytta ut. Det var vist en veldig bra forsterker, forsto jeg.
Jeg liker det stort jeg vettu. Dere har vel kanskje ikke noe erfaring med store ting forstår jeg
Ja jeg skal ta litt bilder til uka, når vi starter med dette, så skal dere få se det så koselig at dere er så intreserte
Comment
-
Comment