Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

skal du spille så høyt at du oppnår hairtrick og skremmer bort sosser og andre duppeditter, gjelder bare en ting.Store, eller flere mindre elementer og mye effekt.Her må det flyttes mye luft.Golf 4 er ikke så alt for stor bil,men du skulle nok få plass til noe heftig alikevel.Regner med du skal beholde baksetene? Når du prioriterer å spille høyt er det enkelte merker som skiller seg mere ut enn andre igjen.Er mye gromt utstyr og velge i.Det handler bare om hva du liker og vil ha.Noen liker dattra og andre liker mora.

Når det gjelder Dynabel BF8701:

Har du valgt et monster av en forsterker.Her kommer du ikke utenom å oppgradere med flere heftige batterier,the big three og 50mm2 kabel mellom alle ledd.Helst også større dynamo (kommer selvfølgelig ann på hvor lenge du har tenkte å kjøre flatt jern av gangen) Denne varer ikke lenge om du drar på med orginalt syrebatteri og sytrådkabler for å si det slik.

Ellers ser da dette ganske bra ut det.Har du tatt en titt på forsterkerene til Focal forresten? Bra saker.Du kan jo gå for enten ett par 2 kanalere eller en 4 kanaler.Er også andre merker som kan være verdt å ta en titt på.

Til syvende og sist, er det jo du selv som bestemmer hvordan du vil ha det og hvilket utstyr du vil gå for.Så kan det jo også være stor forskjell på hva jeg,du og alle andre oppfatter som høyt og bra.Du har sikkert muligheten til å få lytte på forskjellige oppsett til folk her på forumet.Så finner du fort ut hva du liker og hva du syns spiller høyt og låter bra.

Når du har alt på plass,får du slenge ut en prosjekt tråd

Comment

Babe89: Kom gjerne på treffet vårt i Drammen neste fredag. Her kan du få lytte på biler samt samle erfaring fra mange hold, og ikke minst bli kjent med mange nye mennesker! Dette må jo være midt i blinken for deg som er såppas ny innen bilstereo
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Tror ikke du blir og angre om du gjør en deal med Jay/B2 Audio. Ingen av de som har kjøpt produkter fra han her på forumet har noe negativt og si, på service eller produktene.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by babe89 View Post
          vrikke på rompa til deg<3 ble du våryr nå??:P
          Du har en liten vei å komme å vrikke med rompa da
          Men kjempe flott att Jay/B2 kanskje hjelper litt på veien.

Ja ble kjempe våryr nå

Lykke til iallfall,er ikke rart man blir forvirret.
          USikker hva jeg skal ha selv så
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

:-) Takk for all hjelp, mye frem og tilbake her. Men har funnet ut litt mer, og skal ta bilder i morgen, har fått på litt styling, og skal starte med basskassen til uka, da skal jeg legge ut bilder Gleder meg til og vise dere:-P Er så stolt jeg:-)

Comment

Ikke legg ut bilder her men lag en ny thread på prosjekt delen så kan vi holde oss oppdatert der istede .
              alltid morro når en jente også har samme interese. sjeldent men good!
              Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

Flotte greier Blir morro å se hvilket utstyr du valgte og hvordan blien din ble som sagt over her,så er det jo ekstra morro når en jente har så stor interesse for bil og bilstereo.Stå på

Comment

Jepp, blir bra dette! Du kan jo lage egen prosjekttråd, som nevnt. Ta gjerne med noen bilder av deg også! Neida hehe!
                  Men seriøst, håper du synes dette er litt gøy selv også da - og at det ikke baaare er for å imponere vennene dine?
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

:-) Takk for all hjelp, mye frem og tilbake her. Men har funnet ut litt mer, og skal ta bilder i morgen, har fått på litt styling, og skal starte med basskassen til uka, da skal jeg legge ut bilder Gleder meg til og vise dere:-P Er så stolt jeg:-)
                    Hvordan går det med bilen!? Nå har du vel kommet lenger? Sleng ut noen bilder da vel.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Dette må vel være den festligste tråden jeg har sett på en stund. Typisk at jeg skulle gå glipp av den helt til nå....!

Noen som er - eller bare utgir seg for å være - jente starter en tråd i retning av "Ungkarskvinnen - Car Audio Edition", og det blir en av de mest viste trådene på forumet. Hehe.

Pussy power!

Comment

Hahaha jeg tenker at det er en 40år gammal gris som liker små stereogutter,ikke la dere lure

Comment

Dere er så jævlig slemme, Jeg er da for faen ikke noe 40 år gammel mann. Hva tror dere om meg? Kan gått legge ut bilde av meg, så dere for bevis for det. Og jeg har faktisk tenkt til og stille opp på flere av treffene dere har, når bilen er ferdig. Skal da lage en stor plakat, som jeg skal gå med. Hvor det står: HER ER BABE89, LIGNER JEG PÅ EN 40 ÅR GAMMEL MANN?
                          Så skal vi se hvem som ler sist her. Som sagt kan jeg legge ut bilder her også, men jeg får det ikke til. Det står jeg skal legge inn url på et bilde??? Hvordan gjør jeg det? Bilen begynner å bli bra nå, har den til en kompis som holder på med den. Han mener den skal være ferdig neste helg Gleder meg jeg, skal legge ut bilder av den da Men vil ikke ha noe pepper da altså, Bare skryt:P Tihi

Comment

Hehe vi bare spøker litt med deg da, du. Jeg tror deg hvertfall. Bilde kan du laste opp på en eller annen side, eller om du har
                            fra før av - også kopierer du bilde url'en og trykker "Lim inn bilde"-knappen her, femte knapp fra HØYRE. Så er det bare å trykke ctrl+V.

Edit: URL = nettadressa bildet ligger på. Men blir spennende å se bilen din da.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

hvor finner jeg bilde url da???

Comment

hvor finner jeg bilde url da???
                                [IMG]linkmellom[/IMG]

høyreklikkpåbilde..såegenskaper-kopierlink..ithink
                                Last edited by HLS; 10-05-2010, 23:30.
                                // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                                //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                                Mvh
                                Rune Kvaal

Comment

Working...
                                X