Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tror nok at en del her var mer hjelpsomme fordi ho var en jente (bla pga mangelen på sådan i dette miljøet). Men pga av at vi er kåte og desperate, hmm. Tror de fleste av oss finner bilder og videoer andre steder enn bilstereoforumet for den slags.
    Mvh. Damir

Comment

Originally posted by Dammed View Post
      Jeg tror nok at en del her var mer hjelpsomme fordi ho var en jente (bla pga mangelen på sådan i dette miljøet). Men pga av at vi er kåte og desperate, hmm. Tror de fleste av oss finner bilder og videoer andre steder enn bilstereoforumet for den slags.
      Hehe, jeg satt det selvsagt på spissen - som vanlig. Hvor kåte og desperate brukerne er, vet jeg ikke noe om. Hehe. Men regner vel med at de som føler seg truffet ikke er sene om å si fra.

Comment

Jeg måtte bare ta et bilde av meg selv rett etter jeg var ferdig i dusjen.

Er jeg ikke pen?
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Lo godt nå jeg også, hahahah GENEXXA

babe89: tror ikke du bør ta oss så veldig seriøst som du gjør nå.
          Men for all del sleng opp bilder om du føler du trenger å bevise att du er jente altså
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Hahahaha, bra GENEXXA

Comment

Miniboom, Touche. GENEXXA, hahahaha *host-host* hahaha.

Men hva ble kjøpt inn til slutt?
              Mvh. Damir

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
                Jeg måtte bare ta et bilde av meg selv rett etter jeg var ferdig i dusjen.

Er jeg ikke pen?
                nam nam nam:P

Comment

Da skal jeg dra og se hvordan bilen min har blit, er spent nå ja og det skal bli gåt og få tilbake sin egen bil, er lei denne *lånebilen*
                  Så da skal jeg ta noen bilder og legge ut til dere, så kanskje jeg får stoppa de frekke kjeftene deres:P
                  Jeg husker ikke hva alt heter jeg da, men skal prøve og komme på det meste, hvis ikke så ser dere det sikkert på bilde, så da vet dere hva det er for noe, hvis derehar peiling da:P

Comment

Originally posted by babe89 View Post
                    nam nam nam:P
                    Og her er meg på vei hjem fra skredderen, siden vi ikke poster fake bilder i denne tråden

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Ler så jeg dør

Comment

• Originally posted by babe89 View Post
                        Da skal jeg dra og se hvordan bilen min har blit, er spent nå ja og det skal bli gåt og få tilbake sin egen bil, er lei denne *lånebilen*
                        Så da skal jeg ta noen bilder og legge ut til dere, så kanskje jeg får stoppa de frekke kjeftene deres:P
                        Jeg husker ikke hva alt heter jeg da, men skal prøve og komme på det meste, hvis ikke så ser dere det sikkert på bilde, så da vet dere hva det er for noe, hvis derehar peiling da:P
                        På de fleste elementer og forsterkere står det nr./type på, så er bare å sjekke egentlig. Gleder meg til å se bilder da...
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Tror det blir bra når det kommer ut bilder av bilen jeg

Og babe89, du får sortere ut kåthet og desperasjon blant gutta, og heller se på de nyttige tipsene de kommer med

Og, når du kommer på treff blir det vel antageligvis stille av de

Dog, grunnen til mye fleip er vel at det er lite av damene her inne, så det blir vel en form for "lengsel"?

Stå på!
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by Haakon O View Post
                            Og her er meg på vei hjem fra skredderen, siden vi ikke poster fake bilder i denne tråden

Dette må være ÅRETS! Ler enda! 5min etter!
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Originally posted by GENEXXA View Post
                              Dette må være ÅRETS! Ler enda! 5min etter!
                              Enig! Slipset er jo alt for langt. Skal ikke det bare gå ned til beltespenna?
                              Olav L.
                              Volvo 740 GLT -90

Comment

• Haha, har ikke sett Haakons bilde før nå! Så utrolig genialt! Sånn bukse vil jeg faenmeg ha!

Hadde tatt seg ut om slipset hadde "riktig" lengde, Olav! 10cm slips! Ahaha!

Comment

Working...
                                X