Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garanti problemer med bilradiospesialisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by halseth View Post
    Å? Brei trønderdialekt? Skal jeg oversette? hehe
    Nei, han er utlending Har prata en del med de selv, regner med samme fyren jobber der enda.

Comment

Da kan kanskje jeg oversette da. (Jeg er en Bosnier). Det viktigste er begynne litt med: Så fortsetter man med før man vet ordet om det: og det ender som regel med:
      Mvh. Damir

Comment

Originally posted by Dammed View Post
        Da kan kanskje jeg oversette da. (Jeg er en Bosnier). Det viktigste er begynne litt med: Så fortsetter man med før man vet ordet om det: og det ender som regel med:
        Haha dagens
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Hehe. LOL

Comment

haha:P.

Comment

hahahaha

Comment

Som igjen fører til

?
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

nei nei. Det ender med et par pils, evt så kommer det noe allsang, men det går ikke lengre enn det.
                  Mvh. Damir

Comment

Jo det gjør det... For Jonas

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

åå, han liker litt man love?

On topic: Melicon, har du fått snakka noe mer med BRS?
                      Mvh. Damir

Comment

har ikke fått snakked noe mer med dem, får sende dem en mail der jeg legger frem litt lover og får håpe vi kommer frem til noe fornuftig, eller så blir det å sende mail til forbruker rådet.

Comment

Vi bruker normalt IKKE Bilradioservice for garantireparasjoner. T40001BD er et spesielt tilfelle, fordi ingen andre verksteder får til å reparere de. Ja, det har vært noen feil på T40001BD dessverre, men det har ikke vært feil på de forsterkerne hvor det har blitt byttet kort. De nye kortene som har blitt satt inn har vært oppgradert i forhold til de første.
                          Vi bruker Dalens Elektronikkservice for reparasjon av bl.a. Rockford Fosgate (de har også JBL, H/K, Infinity, Kenwood etc).
                          Generelt sett, når det kommer inn forsterkere uten kvittering (= ikke garanti) blir de levert inn hos Bilradioservice. Dette fordi det er eneste bilstereoverksted i byen. Grunnen til at de blir levert hos oss er fordi folk tror vi er samme firma. Det er det altså ikke. Dette gjelder uansett om det er Rockford forsterker eller andre merker. Pga noe kronglete åpningstider tar vi også på oss å levere forsterkere til Bilradioservice, men vi tar så klart ikke noe ansvar for hva som skjer videre. Utstyr som leveres inn som i utgangspunktet ikke er garanti (dette gjelder også utstyr som er levert inn innenfor garantitid - men uten kvittering) har ikke vi noe med å gjøre.
                          At det skulle ettersendes kvittering kan godt være, men det var gitt beskjed om at forsterkerne ble levert inn hos Bilradioservice.

Du sier du sender så mye mail, men de mailene er i hvert fall ikke sendt hit. Vår butikksjef sendte svar til deg (som skrevet i mitt forrige innlegg), men du har ikke tatt kontakt med han tilbake - verken på mail eller telefon.
                          Som flere har antydet her er det faktisk så enkelt som å ta en telefon og snakke med han. Det vil nok gi mer oppklaring og vesentlig mindre "frem og tilbake" enn sånn det har vært til nå. På den annen side må jeg være såpass ærlig å si at jeg stiller litt tvil om at det er sendt så mye mail til oss. Greit nok at det av og til skjer at enkelte mailer ikke blir besvart, men at det er sendt 20-30 mail tviler jeg litt på. De er i hvert fall ikke sendt hit til oss.

I følge Bilradioservice har du også blitt kontaktet med forklaring på hva som har skjedd, og prisoverslag på reparasjon. Om dette stemmer eller ikke kan vi logisk nok ikke stå inne for - men det er er dette vi har fått beskjed om.

For å være ærlig kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor vi skal henges ut som firma med "latterlig kundeservice" når du åpenbart har en konflikt med et helt annet firma. Hvis du er misfornøyd med kundeservicen på Rema, går du ut og klager på kundeservicen til Prix da?

Importør er for øvrig "enerådende" til syvende og sist, men de støtter seg normalt til hva verkstedene sier.
                          Bilradiospesialisten AS

Comment

nå må du seriøst få litt fakta her, har du i de hele tatt lest tråden her ???

Jeg sendte med alt av papirer som jeg fikk når jeg kjøpte forsterkerene, ene forsterkeren var på reprasjon der med garanti,
                            så tok det ett halvt år, så kjøpte jeg meg en ny forsterker, samme som jeg hadde..og den var heeelt ny, og tor det er mer en 11 månders garanti på den

nei har nok ikke tatt kontakt med dere nei i det siste, der er jo en go grunn til...

har snakket forbrukerrådet osv

og ja har sendt maaaange mailer, så ikke kom med den. har mailer helt ifra jeg sendte inn den første forsterkeren på reprasjon, og det er noen år siden

greit nok att det er enklere å ringe bilradioservice, men skjønner jo 2% av det han sier.
                            og du sa på sist post att dere ikke hadde noe med bilradioservice og gjøre?
                            så hva er det du skriver nå???

latterlig kundeservice er pga att det er dere jeg har hatt så å si all kontakt med og du ser nå no, prøver og roe dej/dere inn, bedre å inrømme att nei her har det skjedd en feil, beklager.. ikke på over 2 år kaller dere de kundeservice?

Nå har det sej ikke med garanti lenger som du har forstått? ene forsterkeren hadde garanti uansett samma faen hva du sier, den var under 1 år gammel og att begge forsterkerene hadde samme feil når dem small på 3-4-5 månders mellomrom tviler jeg sterkt på..

Nå skal jeg bare ha tilbake de som er mitt, fikset eller ikke fikset, så du som tar deg hel ubeskyld til att jeg sier latterlig kundeservice, så kan du vel hjelpe meg å få dem tilbake

egentli hadde jeg gitt opp forsterkerene, men nå har det blitt prinnsippsak..

og allle papirene jeg fikk av selgeren sendte jeg med dere/bilradioservice. so om bilradioservice har rotet vekk det så er det faen mej synd..

nå er jeg oppgitt å lei, du kommer med feil informasjon og sier ting som ikke akkuratt er sant her. greit det er lenge siden jeg sendte dem inn men altså trodde dere hadde lagret slikt??

Per-Erik...

Comment

der de er kjøpt har vel kopi av kvitteringen din? Det er i alle fall ikke unormalt. For bilag å slikt skal vel oppbevares ett visst antall år.. også er det vel 5 års rekalamasjon hvis produktet ikke er misshandlet utover det som det er ment til....
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

@Melicon: Refererer til det siste inlegget ditt når jeg sier dette. Det er ikke bilradiospesialisten, men bilradioSERVICE som har hatt dårlig kundeservice slik jeg forstår speedygonzales.

Og det med mailene:

Det kan faktisk hende at dem ikke har kommet frem til BRS. Jeg er utdannet IT-sjef og jobber aktivt med dette, og hvis BRS bruker spamfiltere så er det veldig stor sjanse for at dem ikke mottar mail som inneholder f.eks. linker med .tk, .org, .com endelser mm. Så hvis du f.eks. har en link i signaturen din (om du bruker signatur), bilde(r), eller annet som kan forstås som link, koder, bilder o.l. kan det hende at dem ikke får mailene dine. Dette gjelder også hvis du har forskjellige vedlegg i forskjellige typer formater osv.

Husker en gang for mange år siden at jeg bannet løs fordi jeg aldri fikk svar fra ps.no ang en garantisak og jeg sendte sikkert 10 mailer. Når jeg ringte fant vi etterhvert ut av at det var spamfilteret som hadde plukket opp mailene og dette kunne jeg vite med sikkerhet siden jeg aldri fikk noe autosvar på mine mailer til dem, noe man alltid gjør om dem kommer fram. Sånn typisk autosvar med "saksnummer" og at det er en "automatisk generert mail" o.l.

Comment

Working...
                                X