Hei
Har 3 stk kicker solox 12. Og trenger hjelp til tegning av kasse og anbefalinger.
Først hadde jeg tenkt å ha 2 stk solox i en stor kasse, men så frister det litt med 3 stk også. så kom med anbefalinger her, om hva dere tror er best
Bilen det skal stå i er en bmw E-34
hadde tenkt å bruke en 6 aeroport på hver subb.
Plass i bagasjerommet er målt opp.
Kassen kan ikke være mer en 100 cm bred. vist jeg bygger kassen inn i bagasjerommet så kan den vær 120cm.
Lengda inn mot seterygg kan vær max 80 cm.
Høgda kan vær max 40 cm eller so sliter jeg med å få inn kassen.
Specs på hva dem skal ha i portet kasse Rec: Ported Box Dims: 3.00 - 6.00 cu.ft.
For å få utnytte med mulig plass i bagasjerommet så tenker jeg på å bygge kassen del for del i bagasjrommet.
en som kan tegne en kasse til meg og komme med anbefalinger?
Takker for svar
Har 3 stk kicker solox 12. Og trenger hjelp til tegning av kasse og anbefalinger.
Først hadde jeg tenkt å ha 2 stk solox i en stor kasse, men så frister det litt med 3 stk også. så kom med anbefalinger her, om hva dere tror er best
Bilen det skal stå i er en bmw E-34
hadde tenkt å bruke en 6 aeroport på hver subb.
Plass i bagasjerommet er målt opp.
Kassen kan ikke være mer en 100 cm bred. vist jeg bygger kassen inn i bagasjerommet så kan den vær 120cm.
Lengda inn mot seterygg kan vær max 80 cm.
Høgda kan vær max 40 cm eller so sliter jeg med å få inn kassen.
Specs på hva dem skal ha i portet kasse Rec: Ported Box Dims: 3.00 - 6.00 cu.ft.
For å få utnytte med mulig plass i bagasjerommet så tenker jeg på å bygge kassen del for del i bagasjrommet.
en som kan tegne en kasse til meg og komme med anbefalinger?
Takker for svar
Comment