Jaja... Du får ha lykke til med valg av anlegg Takle Har ihvertfall gitt fyldig info om det du lurte på. Send PM om du lurer på noe a/d/s relatert
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen erfaring med A/D/S forsterkere?
Collapse
X
-
VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
-
Hehe, da får man plutselig IKKE valuta for penga lenger, så nei!!!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Nja. Kommer jo an på hvilken score dem ville fått med ads subbene og forsterkerne til å overbevise kundene hehe.
Sorry ass, jeg bare virkelig ikke liker det merket, så jeg har sterke meninger. Smaken er som sagt som baken, og for dem som syntes ads er bra, så er det bra for dem Ingenting er mer verdt enn sin egen lykke. Men for min del så kan ikke ADS imponere meg nok til at jeg skal like detTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Passer ikke akkoratt under denne tråden der tittelen spør om A/D/S, men var innom Bilradiospesialisten sin hjemmeside å så denne forsterkeren fra Boss:
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736
Noen erfaringer med denne forsterkeren, eller andre komponenter fra Boss?96 VW Passat Stv
Comment
-
Men så ser man at en 12" fra ADS bilen til torshov spiller 138.7 db og pioneer bilen rett borti her med kun en 12" spilte 145 db og koster bare 1300 kroner mer. Og da er det plutselig ikke så god reklame, for det den vanlige mannen kanskje ikke tenker over er at pioneerbilen kanskje hadde 3 ganger så høy effekt på elementet enn ads osv osv.Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostMen så ser man at en 12" fra ADS bilen til torshov spiller 138.7 db og pioneer bilen rett borti her med kun en 12" spilte 145 db og koster bare 1300 kroner mer. Og da er det plutselig ikke så god reklame, for det den vanlige mannen kanskje ikke tenker over er at pioneerbilen kanskje hadde 3 ganger så høy effekt på elementet enn ads osv osv.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Jo den kunne jo selvsagt det. Har bare ingen tro på at ADS noen gang kommer til å slå an slik kvaliteten er på utstyret deres i dagTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Joda, og så hadde werner harstad brukt DDZ95 elementer og spilt 160 og kommet i avisen for dette slik han har gjort før og så legger plutselig ikke folk merke til ads lenger. Hehe, er veldig kverulant nå nettopp fordi ADS ikke kan slå an slik det er nå. Kanskje spilt høyt i en knallbra demobil, men lydentusiaster ville nok valgt noe helt annet for det ville sannsynligvis spilt høyere om samme person bygde en ads bil og en bil med DD/hertz/pioneer e.l. lignende.
Men at en showbil for ads som hadde klart å spille høyt er god reklame er det ingen tvil om. Men merket blir ikke av bedre kvalitet for den saks skyldTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Man kan jo si det samme om DD egentlig. JEG har liten tro på at de vil låte bra som mine Sinfoni forsterkere, selv på bass. JEG antar at de låter likt som mye annet som finnes der ute. JEG er en entusiast, JEG ville ikke brukt det i min bil fordi JEG ikke er overbevist på at det vil gi meg det JEG er ute etter
Dessuten er det ikke til å stikke under en stol at forbrukergruppen til ADS IKKE er entusiastene, men heller de som vil ha et sted å starte.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment