Vurderer å gjøre litt forandring i dørene ut mot våren, bytte høyttalere og eventuelt bygge om dørene litt og om skattefuten er snill til sommeren så kan det hende det blir nye forsterkere også.
Nåværende høyttalere:
3 par SoundStream TRC 6N 6.5" ->Link
1 par Alpine SPR 13-S 5 1\4" ->Link
Nåværende forsterkere
4 Cadence XA175.2
Så trenger litt input fra dere om hva dere synes jeg burde bytte først, forsterkerene eller høyttalere?
Av høyttalere har jeg snust på Rockford T1652-S, Digital Designs, Focal, Hertz, Alpine og Seas.
Av forsterkere har jeg sett på Dynabel BF 1502 og RF 1000.4, men er åpen for andre forslag også.
Maksgrensen på høytalere er 10 000kr, antall pr dør er åpent, bare ikke over 3-4 høyttalere
Forsterker budsjettet ligger på litt over 10 000, men kan bare ta en ting av gangen med det første
Er ute etter noe som spiller pent, detaljert, høyt og med punch i.
Så hva av høyttalere får man mest og best lyd ut av det beløpet?
Takker for svar!
Nåværende høyttalere:
3 par SoundStream TRC 6N 6.5" ->Link
1 par Alpine SPR 13-S 5 1\4" ->Link
Nåværende forsterkere
4 Cadence XA175.2
Så trenger litt input fra dere om hva dere synes jeg burde bytte først, forsterkerene eller høyttalere?
Av høyttalere har jeg snust på Rockford T1652-S, Digital Designs, Focal, Hertz, Alpine og Seas.
Av forsterkere har jeg sett på Dynabel BF 1502 og RF 1000.4, men er åpen for andre forslag også.
Maksgrensen på høytalere er 10 000kr, antall pr dør er åpent, bare ikke over 3-4 høyttalere
Forsterker budsjettet ligger på litt over 10 000, men kan bare ta en ting av gangen med det første
Er ute etter noe som spiller pent, detaljert, høyt og med punch i.
Så hva av høyttalere får man mest og best lyd ut av det beløpet?
Takker for svar!
Comment