Originally posted by Miniboom
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Et uformellt treff - Drammen 26. Mars
Collapse
X
-
Kona bor ikke med meg enda, så tror ikke hu har så mye interesse av å dra i BRL-møte for meg. Hehe... Kjører selv i såfall, men tenkte kanskje å koordinere med EA om det var mulig.
Er interessert i alle fall. Flott at noen drar i gang. Skal ikke pjatte mer i tråden nå. :P
Comment
-
Moro at folket engasjerer seg og ser positivt på dette!
Håper vi blir mange og at dette ikke blir siste gangen vi møtes! Vi har lenge sittet med følelsen av at det skjer for lite sosialt, som bringer oss gærninger sammen, så derfor har vi hatt mange timer hjernetrim for å se hva som kan gjøres.. Vi kom frem til at noe helt enkelt og ukomplisert måtte være "it" og ut fra responsen virker det å stemme bra!
Håper "alle" tar seg en tur og bidrar til en knallbra kveld!
Benytter også sjangsen til å spørre om folket har noen ønsker eller forslag til innhold / tema / aktiviteter...?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View Post
Benytter også sjangsen til å spørre om folket har noen ønsker eller forslag til innhold / tema / aktiviteter...?
om det er noen andre som vil sitte på med innover er det bare å si ifra--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
-
ja, det hadde vært glimrende tony men åsen er der tony? noe sted å sitte eller er det bare en digger tom hall? mulig å grille innendørs? tenkte på pølser og sånt
skal se om det går ann å kjøpe en bade and med disko lys med 90grades usb inngang og innebygd amp til deg miniboom... sikker digg for resten av boretslagget--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by magnesmurf View PostJObber i Drammen Hvis folket fortsatt er der i 11tiden tar jeg nok turen innom
Originally posted by matador View Postja, det hadde vært glimrende tony men åsen er der tony? noe sted å sitte eller er det bare en digger tom hall? mulig å grille innendørs? tenkte på pølser og såntMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Merker jeg fikk litt lyst til å ta et krampetak for å minimalisere ghettopreget på installasjonen i PT Cruiser'n før treffet. Men... tror ikke det blir noe av. :P
Badeand med amp høres fett ut, James! Hehe!
Tony: Er det meninga at folk skal kjøre bilene inn i en hall, eller hva er greia?
Comment
-
Comment