Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Miniboom View Post
    Ey, Tangerudbakken er kallenavnet mitt på borettslaget jeg bor i! Er jo faen så mye raringer her - lista begynner jo med undertegnede!

TV? Hva er det? Hehe... Har ikke hatt TV siden før jeg flyttet hit i fjor høst, så TV er i alle fall ikke grunn nok til å skulke unna et bilstereopratemøte!

Erik Andre: Skal du dit den kvelden?
    Haha... ser den Nei, send kona eller noe på det møtet der istedet og bli med. Du kan sikkert sitte på med EA også. Han skulle hit snakka han om.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Kona bor ikke med meg enda, så tror ikke hu har så mye interesse av å dra i BRL-møte for meg. Hehe... Kjører selv i såfall, men tenkte kanskje å koordinere med EA om det var mulig.

Er interessert i alle fall. Flott at noen drar i gang. Skal ikke pjatte mer i tråden nå. :P

Comment

Må melde avbud. Jobbing til halv eleve den kvelden

Comment

Er vel ingen som har gått hjem klokka halv 11, så er bare å ta den lille turen fra Oslo det
          Mvh Tony

Comment

Moro at folket engasjerer seg og ser positivt på dette!

Håper vi blir mange og at dette ikke blir siste gangen vi møtes! Vi har lenge sittet med følelsen av at det skjer for lite sosialt, som bringer oss gærninger sammen, så derfor har vi hatt mange timer hjernetrim for å se hva som kan gjøres.. Vi kom frem til at noe helt enkelt og ukomplisert måtte være "it" og ut fra responsen virker det å stemme bra!

Håper "alle" tar seg en tur og bidrar til en knallbra kveld!

Benytter også sjangsen til å spørre om folket har noen ønsker eller forslag til innhold / tema / aktiviteter...?
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post

Benytter også sjangsen til å spørre om folket har noen ønsker eller forslag til innhold / tema / aktiviteter...?
              miniboom står vel for Tangerudbakken underholdning live...

om det er noen andre som vil sitte på med innover er det bare å si ifra
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

James, om noen har et lysorgel jeg kan skifte grep etter, kan jeg ta med resten av Dissimilis, og gitaren min.

:P

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                  Skulle vi vist litt bilder fra EM kanskje?
                  Mvh Tony

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                    Er vel ingen som har gått hjem klokka halv 11, så er bare å ta den lille turen fra Oslo det
                    JObber i Drammen Hvis folket fortsatt er der i 11tiden tar jeg nok turen innom

Comment

ja, det hadde vært glimrende tony men åsen er der tony? noe sted å sitte eller er det bare en digger tom hall? mulig å grille innendørs? tenkte på pølser og sånt

skal se om det går ann å kjøpe en bade and med disko lys med 90grades usb inngang og innebygd amp til deg miniboom... sikker digg for resten av boretslagget
                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Originally posted by magnesmurf View Post
                        JObber i Drammen Hvis folket fortsatt er der i 11tiden tar jeg nok turen innom
                        Da er det ikke noe stress. Tviler på at noen stikker før vi jager dem ut mot morgenkvisten en gang

Originally posted by matador View Post
                        ja, det hadde vært glimrende tony men åsen er der tony? noe sted å sitte eller er det bare en digger tom hall? mulig å grille innendørs? tenkte på pølser og sånt
                        Vi får bruke kafeteriaen der. Der er det servering for de som vil. Om vi griller innendørs får vi nok testet det nyinstallerte brannvarslingsanlegget tror jeg Ta med litt kontanter er stikkordet!
                        Mvh Tony

Comment

Jeg stikker nok tidlig om jeg kommer p.g.a jobb lørdag morra
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Merker jeg fikk litt lyst til å ta et krampetak for å minimalisere ghettopreget på installasjonen i PT Cruiser'n før treffet. Men... tror ikke det blir noe av. :P

Badeand med amp høres fett ut, James! Hehe!

Tony: Er det meninga at folk skal kjøre bilene inn i en hall, eller hva er greia?

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                              Tony: Er det meninga at folk skal kjøre bilene inn i en hall, eller hva er greia?
                              Tviler på at det blir mulig, men jeg kan komme tilbake på akkurat det
                              Mvh Tony

Comment

detta virka artig skal se om jeg får me noa gærninger fra grue:P men blir de parade inn til drammen eller?:P
                                Lars Ole Spitalen
                                bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                                anlegg: DD, mtx, kenwood
                                skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Working...
                                X