Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by saab9000 View Post
    detta virka artig skal se om jeg får me noa gærninger fra grue:P men blir de parade inn til drammen eller?:P
    SKAL være artig dette her!

Er ikke akkurat planlagt "parade", men hva folket gjør av egen vilje er opp til dem selv..

Planen er ett helt åpent treff, "nesten uten rammer" for hva som skal skje. Vi vil ha litt ramme på det for å ha noe å gå ut fra, men siden dette er første gang vi gjør noe sånt, så vil de oppmøtte ha stor påvirkningskraft på hva det vil bli og hva som kommer på neste og videre treff!

Vi har tenkt mye gjennom hva vi kan gjøre og hva som kan være positivt for folket, men ønsker oss innspill fra alle om hva man ønsker og ser på som viktig. Forslagskasse vil være på plass!

Noe av det vi ser på som aller viktigst, er at det skal være uformellt og åpent for alle, uansett "bilstereolegning"..
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

er ikke dette her et bilstereoforum? skal vell ikke være så vannskelig og finne likesinede på en parkeringsplass, når samtlig av bilene omtrent hopper av bass ? :P
      Per Kristian Parken
      BMW e39 528IAT

Comment

Originally posted by Park1 View Post
        er ikke dette her et bilstereoforum? skal vell ikke være så vannskelig og finne likesinede på en parkeringsplass, når samtlig av bilene omtrent hopper av bass ? :P
        Hehe, nå er ikke dette www.bilbassforumet.no selv om det ofte kan virke sånn..

Vasser DU bort til MEG om du ser meg eller bilen på en parkeringsplass i byen? Skriver "ser" for jeg tviler på at den høres stort på sånne plasser..

Tror veldig mange "holder seg for seg selv" av forskjellige grunner. Det er en grunn til at vi smeller til med dette, for av erfaring er det vanskelig å få folk ut av sofaen når det er arrangementer av større art.
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Jeg kommer til og ta meg en tur i hvertfall, antageligvis kommer dama med sin bil også. Så da kommer det 2 personer og mest sannsynlig 2 biler herfra også... Forøvrig ypperlig med treff så nærme
          Spiller: Pioneer p6600DVD
          Frontsett: Seas Lotus Performance
          Sub:Morel Elate Sw10

Comment

Originally posted by Park1 View Post
            Hehe, spørs om du finner så mye bass i bilen min desverre

Originally posted by saab9000 View Post
            detta virka artig skal se om jeg får me noa gærninger fra grue:P men blir de parade inn til drammen eller?:P
            Kjempe! Som Joakim påpeker så får folk finne på hva de vil, men et besøk på råneplassen i Drammen er det sikkert noen som vil også. Vi får vente og se - kan hende vi finner på noe sprell!

Originally posted by Nemoas View Post
            Jeg kommer til og ta meg en tur i hvertfall, antageligvis kommer dama med sin bil også. Så da kommer det 2 personer og mest sannsynlig 2 biler herfra også... Forøvrig ypperlig med treff så nærme
            Swell! Detta liker vi!

Kan fort se ut til at det blir mange denne kvelden, noe som er helt utrolig gøy! Flott med såppas respons fra folk!

Noen som sa tettpakket?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

bumper denne slik at flere ser at det blir et møte.
              Mvh. Damir

Comment

Dama lurte forresten på om det er noen andre jenter rundt alderen hennes som kommer 18-20something ish...
                Spiller: Pioneer p6600DVD
                Frontsett: Seas Lotus Performance
                Sub:Morel Elate Sw10

Comment

bra tilltak.
                  men, kan ikke noen av dere som skal dit filme litt og ta bilder?
                  det tror jeg mange hadde satt pris på
                  Mvh Tony Andrè
                  Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                  Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Dama lurte forresten på om det er noen andre jenter rundt alderen hennes som kommer 18-20something ish...
                    Hmm... det vet jeg ikke ikke egentlig. At det motsatte kjønn er tilstede på noe slikt er ikke feil

Originally posted by Toby91 View Post
                    bra tilltak.
                    men, kan ikke noen av dere som skal dit filme litt og ta bilder?
                    det tror jeg mange hadde satt pris på
                    Vi skal sørge for at det blir gjort ja
                    Mvh Tony

Comment

Vi holder på å flytte å har en bil som vel egentlig er så langt unna ferdig som den kan bli men hvis vi finner tid (og barnevakt) regner jeg med at fruen blir med å
                      Skulle nesten hatt med svigerinna med chryslern sin å.. men tror ikke jeg får lurt hu helt fra Lista for en kveld
                      Last edited by biffen071278; 14-03-2010, 11:22.
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                        Vi holder på å flytte å har en bil som vel egentlig er så langt unna ferdig som den kan bli men hvis vi finner tid (og barnevakt) regner jeg med at fruen blir med å
                        Skulle nesten hatt med svigerinna med chryslern sin å.. men tror ikke jeg får lurt hu helt fra Lista for en kveld
                        Ser den med flytting ja, men det er ikke nødvendig og stille med bil. Det vil være noen biler inne og forhåpentligvis endel biler ute på plassen, men hovedmålet er å treffes og prate og bli kjent med hverandre. Det er nok mange biler som er under bygging på denne tiden av året, men noen biler av forskjellige art har vi fått samlet på forhånd, så det blir mulig å se og lytte på litt av hvert. Og ikke minst se og høre biler man kanskje bare har sett på forumet OG få sjangs til å bli kjent med personen bak bygget!

Vi er utrolig glade for den store interessen folk har vist for dette treffet og gleder oss veldig til å treffe alle som kommer!!

Så... Uansett bil eller ikke, dette er for alle som interesserer seg for bilstereo i en eller annen form!

Det eneste man må gjøre er å møte opp i Drammen med godt humør!

Comment

Da er det bestemt at jeg kommer!
                          Dog, så får jeg ikke blitt lenge (jobb fra lørdags morra)
                          Kommer også litt senere (ca 20.00) p.g.a jobb fredag!
                          Men, jeg kommer da i værtfall
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Har oppdatert første post med en link til et kart som viser kjørerute. Det viser rute for de som kommer fra Oslo, men fungerer rimelig likt for de som kommer sørfra også Vi er på telefon om noen kjører seg bort hvertfall.

Det vil også bli hengt opp plakater i en eller annen gyselig farge langs veien den siste biten for å markere at man er på riktig spor Hold utkikk!

Originally posted by Oekern View Post
                            Da er det bestemt at jeg kommer!
                            Dog, så får jeg ikke blitt lenge (jobb fra lørdags morra)
                            Kommer også litt senere (ca 20.00) p.g.a jobb fredag!
                            Men, jeg kommer da i værtfall
                            Godt!! Hyggelig at folk prioriterer riktig
                            Last edited by Tony; 15-03-2010, 02:18.
                            Mvh Tony

Comment

Dukker opp jeg også, kanskje jeg får med meg verktøyet mitt hjem også Tony? :P

Comment

Originally posted by Civicpower View Post
                                Dukker opp jeg også, kanskje jeg får med meg verktøyet mitt hjem også Tony? :P
                                Det kan du godt få i morgen om det kniper

La ut treffet som en event på facebook: http://www.facebook.com/event.php?ei...8574121&ref=nf
                                Mvh Tony

Comment

Working...
                                X