Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg og Eivind kommer en tur. Meget mulig at jeg har C4en ferdig til da.
    Andreas Henriksen
    Citroën C4 2006
    Pioneer ODR, Mcintosh og B2

Comment

Dette her lover godt
      Jeg tar med kamera!
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Flipmix! Mulig å høre B2 i bilen din?

Comment

Originally posted by andreash View Post
          Jeg og Eivind kommer en tur. Meget mulig at jeg har C4en ferdig til da.
          Hyggelig å høre Andreas! Moro med ny bil kan jeg tenke meg.

Originally posted by Oekern View Post
          Dette her lover godt
          Jeg tar med kamera!
          Godt godt! Legges det ut noe sted da eller?
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Jeg også kan ta med noe foto greier, kan legge ut på forumet under media senere.

Begynner å bli en del folk nå.

edit:

Er det noen som kommer på dette møtet som har et Odyssey PC 1700T Batteri?
            Last edited by Dammed; 16-03-2010, 23:46.
            Mvh. Damir

Comment

Eneste som blir kjett er påske trafikken : P
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

Comment

Originally posted by Runek View Post
                Eneste som blir kjett er påske trafikken : P
                Skaffe fri fra jobb og kjøre tidlig da..
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

er ferdig klokka 2 :P

Skal høre med noen om jeg kan sitte på :P Har ikke noe musikk og mangler noen lister ved døra så blåser som fy inni bilen XD
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

Comment

Originally posted by Runek View Post
                    er ferdig klokka 2 :P

Skal høre med noen om jeg kan sitte på :P Har ikke noe musikk og mangler noen lister ved døra så blåser som fy inni bilen XD
                    Er flere fra ditt område som skal nedover..
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

får vel se nom bayer`n orker en tur til drammen. detta blir knall.
                      Edwarth Larsen
                      Bmw 520 E34 og 525dAT E39
                      Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                        Er flere fra ditt område som skal nedover..
                        ja er det. Jobber sammen med Lars og like ved Kent Olav så får se...
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

Comment

Hvor mange bekreftede gjester?? Virker som det har blitt en del... Jeg kommer med Magnus Økern aka Oekern
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Det er og har vært utrolig bra interesse for dette! Tony og jeg hadde ett lite planleggingsmøte i skatehallen sist lørdag og tenkte da at om vi få samlet 20stk++ så er det bra..
                            Det er pr. nuh 30 bekreftede i facebookgruppa + en del til som vi vet om utenom!! Hvor mange som faktisk dukker opp, vil de som kommer fredag 26. få se selv "bekreftede" på facebook er nok reelt av de aller fleste, men slike invitasjoner kan ha en tendens til å besvares litt lett...

Vi er spente og gleder oss veldig!!

Sånn det ser ut nå og sånn responsen har vært fra DERE, så er dette nødt til å bli knallbra!

Vi har som nevnt før, ikke lagt noen større rammer for treffet. Siden dette er ett "bli kjent" treff og første gangen vi gjør dette, så vil de som kommer i stor grad styre innhold og utbytte etter egne ønsker.
                            Det vi lover å bidra til, er å passe på så ingen føler seg utenfor og at alle føler de har vært med på noe positivt når vi rusler hjemover!!

Bare en liten men viktig ting:
                            Vi har fått låne plassen og hallen gratis gjennom moren og faren til Tony, de stiller til og med opp og holder kafeteriaen åpen, så jeg håper alle respekterer at vi alle må vise normal folkeskikk og ikke sette dem i noe problemer, ved at noen kjører idiot på området, eller liknende...

For å komme igang vil vi ha noen veldig enkle rammer på treffet:
                            Tony og jeg presenterer oss og våre tanker og planer... Litt senere vil konkurranseformene innenfor hobbyen vår blir presentert av de som kan det aller best.
                            Utenom det, så er det fritt frem for prating og lytting, diskusjoner og hyggelig samvær for alle!

Noen få biler vil være på plass innendørs, (det er veldig begrenset plass inne, men stooor plass ute!) dette vil være ymse utvalg av biler og bygg av forskjellig slag og stil. De som eier bilene vil være tilgjengelige for alle som vil se, snakke og lytte. Håper at alle som kommer MED bil, vil vise frem og prate med de som viser interesse!

Uansett hvem du er, hvaslags bil du har, hvilken musikk du liker, eller hvaslags utstyr du har i bilen, så er du velkommen! Det holder igrunn lenge med interesse for bilstereo! Man MÅ jo ikke ha bil eller anlegg for å være interessert...

Håper vi sees!!

Hilden Tony og Joakim

Comment

Det høres bra ut. Det kommer nok hvertfall til å komme over 20 stykk
                              Venter dere til alle har kommet før dere presenterer dere osv.?
                              Hvertfall jeg og Oekern kommer litt senere den kvelden...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Godt sagt Joakim! Gleder meg veldig til å kunne høre og se, og ta til seg litt kunnskap som kan være vannskelig over et forum. Bare å holde ut 8 dager til, så er det tut å kjør til Drammen!
                                Spiller: P88RS Front: Seas Performance Forsterkere: BF0804 + BF7501 Bass: 2x Seas SW300/1 12"
                                Bil: Toyota Celica 96' m/ div styling

Comment

Working...
                                X