Announcement
Collapse
No announcement yet.
Et uformellt treff - Drammen 26. Mars
Collapse
X
-
[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
når drar du/dere innover joakim? kanskje slå følge?--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by matador View Postnår drar du/dere innover joakim? kanskje slå følge?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSucks to live in Vadsø..
og må da være en herkules du kan få haike med nedover? :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Fly er dyrt
Tar ca 20 timer til Rudskogen om man kjører gjennom Finland og Sverige som er kortest vei
Men nei.. Jeg kommer ikkeJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Blir nok så jeg kommer. sitter på med LLH hvis jeg ikke får i stand bilen min til da. kjører i følge med Crazytaxi har jeg hørt noen rykter om
Comment
-
Dette er under påskeferien? Lurer på om jeg skal ta turen bort i golfen. Har noen kjentfolk jeg skulle ha hilst på på østlandet så da kunne drammen past fint. Problemstillinga er vel helst det at jeg må kjøre bort på torsdag for å rekke detTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostDette er under påskeferien? Lurer på om jeg skal ta turen bort i golfen. Har noen kjentfolk jeg skulle ha hilst på på østlandet så da kunne drammen past fint. Problemstillinga er vel helst det at jeg må kjøre bort på torsdag for å rekke det
Hvis du uansett tar fri fredag så trenger du kun å starte litt tidlig på fredags morgen. om du starter i 9-tiden eller noe på Fredag så er du fremme i god tid, selv med pauser.
Hadde vært hyggelig om
Originally posted by Jan Erik View Post3 fra Bergen må dessverre avlyse grunnet reise jobb grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-(Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Hm,om dette skulle bli et velykket og morsomt treff.Er det da muligheter for at det kan bli flere slike treff i år?
Denne gangen passet det ikke for min del.Er sikkert mange flere her inne som gjerne kunne tenkt seg en tur på dette treffet,men som ikke hadde anledning denne gangen.Skal jo noe til at det klaffer for alle og enhver.Men hadde vært morro om dette blir velykket og det dukker opp flere sjangser.
Regner med det blir skrevet litt om treffet i etterkant.Så da får vi jo høre hvordan det gikk og om det skulle bli en mulighet senere
Comment
-
Originally posted by Runek View PostBlir nok så jeg kommer. sitter på med LLH hvis jeg ikke får i stand bilen min til da. kjører i følge med Crazytaxi har jeg hørt noen rykter om
Blir vi vel 6pers og 3 biler ifra hamar daMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Vinje View PostHm,om dette skulle bli et velykket og morsomt treff.Er det da muligheter for at det kan bli flere slike treff i år?
Denne gangen passet det ikke for min del.Er sikkert mange flere her inne som gjerne kunne tenkt seg en tur på dette treffet,men som ikke hadde anledning denne gangen.Skal jo noe til at det klaffer for alle og enhver.Men hadde vært morro om dette blir velykket og det dukker opp flere sjangser.
Regner med det blir skrevet litt om treffet i etterkant.Så da får vi jo høre hvordan det gikk og om det skulle bli en mulighet senere
Rapport fra dette treffet vil det bli. Det er flere som har sagt de skal ha med seg fotoutstyr, og vi skriver garantert noe om hva som har skjedd og hva som kommer fremover, etter treffet!
Som nevnt tidligere, så er det mye opp til de som kommer, hva dette blir og hva man ønsker fremover.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment