Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Og da venter vi andre som ikke var der på en saftig reportasje fra treffet med masse bilder
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Jepp... kjempebra treff.. Akkurat innenfor døra nå... Så next stopp senga... hehe
      Sånne vil vi ha flere av
      Hyggelig og hilse på folket var det også
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• ja var bra dette. Lyden i BMWen til Joakim var utrolig bra.

Legger ut de bildene jeg tok i morgen. Fikk ikke tatt så mange men noen ble det.
        Mvh. Damir

Comment

• Knallbra treff. Masse hyggelige folk og mye go lyd.

Fikk masse tips og ideer som jeg skal ta med meg og utføre i bilen : D
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

• Originally posted by Runek View Post
            Knallbra treff. Masse hyggelige folk og mye go lyd.

Fikk masse tips og ideer som jeg skal ta med meg og utføre i bilen : D
            x2

Var midt i blinken detta.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Simen, fikk du noen til å se på forsterkeren?
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
                Simen, fikk du noen til å se på forsterkeren?
                Egentlig ikke, men Joakim hørte på anlegget og jeg forklarte problemet.
                Han trodde det var noe feil med jordingsbanene (?) i forsterkeren min.
                Skal låne en Dynabel BF7501 av 'go4life' - og legge opp 53mm^2 kabel,
                så da finner jeg nok fort ut om det er noe feil med monoblokka eller ikke...

Dette skal gjøres iløpet av uka (kabel er på vei osv.)
                og hvis det er noe feil med forsterkeren min så har
                jeg fått nr av Joakim til en som kan fikse det for meg.
                Da gjør jeg isåfall det, synes MRP'en egentlig låter bra...

Frontsettet spiller som det skal hvertfall, det er det viktigste! Joakim likte SR'erne.
                Joakim har som andre også har sagt tidligere, veldig bra anlegg!
                Last edited by TakeTheTime; 27-03-2010, 13:41.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Sweet! James (Matador) burde vel kunne fikse det? Ta det ikvell og test med dynabelen ;D
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Først av alt: TUSEN TAKK til alle som møtte opp og gjorde dette til et strålende arrangement. Dette ble utrolig bra og uten noe problemer overhodet, sett bort i fra en litt forskyvet tidsplan da

For 3 uker siden satt Joakim og jeg og håpet på å samle kanskje drøyt 20 personer til et treff. Et sted måtte vi starte. Så når det da dukker opp over 60 stykker så tenker vi en ting: "Hvor vil dette egentlig ende?". 60 stykker samlet av to snåle forumhuer... Er det dette bilstereo-norge har manglet?

Var veldig koselig å endelig kunne møte folk fra forumet. De man har diskutert, kranglet, og ledd med. De man har undret seg over og de man verdsetter. Det jeg fant ut av i går er at dette er en gjeng å være stolt av! Makan til hyggelige og trivelige folk skal man lete lenge etter, selv om det kan gå litt varmt på forumet av og til

Videre treff er, som allerede nevnt, under planlegging. Kom gjerne med innspill, tips, råd, forbedringer, forslag til steder vi kan treffes o.s.v.

Tusen takk til alle som tok bilder på treffet. Håper vi ser de snart!
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

• Eneste som manglet for min del var muligheten for å kunne få innspill og meninger om oppsett av anlegg. Så mange hadde satt bilen inne. Om det hadde vært mulighet tatt med flerne biler inn? Ellers var det sjef.
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Her er bildene jeg tok av treffet: http://s7.photobucket.com/albums/y29...view=slideshow

Slideshowet fungerer ikke av og till 100%, da må du trykke på det mindre bildet som evt ikke kommer opp.
                        Last edited by Dammed; 27-03-2010, 17:33.
                        Mvh. Damir

Comment

• Vil også få takke for ett knallbra oppmøte og føler at alle bidro til å få det til ett koselig og bra treff!

Over 60stk. er bare helt konge! Spesielt med tanke på at vi er i mars og at det ikke har blitt reklamert noe særlig for dette, annet enn på forumet og facebook. + at de aller fleste ikke har "kosebilene" sine klare for sommeren ennå.

Originally posted by tmolberg View Post
                          Eneste som manglet for min del var muligheten for å kunne få innspill og meninger om oppsett av anlegg. Så mange hadde satt bilen inne. Om det hadde vært mulighet tatt med flerne biler inn? Ellers var det sjef.
                          Noen få biler var inne, vi visste ingenting om hvor mange som ville dukke opp, så derfor kunne vi ikke fylle hver eneste krok inne mellom rampene.. Litt synd med regn, men det er jo fortsatt mars... Greia var å ha noe folk kunne se på og få prata litt rundt innendørs, uten å forfordele noen. Viktigheten av å ha biler av litt forskjellig type oppsett og klasse, for å vise litt av mangfoldet, og for å ha noen litt erfarne til å svare på ting og tang.
                          Siden dette var første gang vi arrangerer noe sånt, så måtte vi ta det litt som det kom og hadde fått låne denne hallen gratis.
                          Videre treff vil vi legge opp til mere muligheter for lytting, tips og prøve å få tak i plass som alle kan være innendørs, eller om det blir utetreff når det er litt varmere i været. Iallefall sånn at alle er på samme plass!

Følte at Tony og jeg måtte prøve å være litt "overalt" og få prata med flest mulig, så litt begrenset hva vi fikk gjort for hver enkelt, men det finnes muligheter for forbedringer fremover! Vi hadde alliert oss med de som er litt innarbeidet i miljøet fra før, og føler alle de gjorde en kjempejobb med å inkludere og gi tips og råd.

Fortsett og kom med innspill, så gjør vi så godt vi kan for å utvikle og forbedre oss til neste gang!

Husk at det ikke er for "oss" vi gjør dette, men for alle i miljøet! Derfor er inspill fra "dere" veldig viktig, for at flest mulig skal føle at dette er noe de vil ha mere av!
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Takk for det.

Ja så det jeg og...

Her er en manuell visning av bildene: http://s7.photobucket.com/albums/y29...mmen%20260310/
                            Mvh. Damir

Comment

• Arranger et 'treff' samtidig som EMMA ;D
                              Siden noen her etterlyste kommentarer, tips og tilbakemeldinger på anlegget sitt må vel det være midt i blinken?

Synes folk var kjempeyggelige og imøtekommende en stakkars om ikke kjente noen fra før
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Hehe, det var ikke tilkoblet en gang... Det var Joakim og Tony Speakere som ble brukt.
                                Mvh. Damir

Comment

Working...
                                X