Spennende spennende Hvordan vil denne ligge prismessig? Alltid moro å ha et par gromme 8" på lur
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips til potente 8" tas imot med takk.
Collapse
X
-
Prisene er ikke fastsatt helt ennå, da prisene helst skal være like i de skandinaviske landene. Det positive er at den styrka kronekursen bidrar til at det blir valuta for pengene. Men regn likevle med en del rimeligere enn hva tilsvarende 8" fra merkevare produsenter tar.
Comment
-
Originally posted by halseth View Postdenne så meget spennede ut... ca pris? vært morsomt å testet 2 stykk
Tenkte selv å teste 4 slike i båndpass kasse.
Comment
-
-
Originally posted by Hifonic View PostTo slike spiller 145,4dB i en 245 hvertfall
Blir enten 2X10" eller 2X8" fra de.
Men nå som det ser ut til att jeg er nødt å starta fra scratch så skulle jeg prøve B2¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Specs har jeg, hvis du gir meg e-post adressen din, så skal jeg sende deg manualen.
Comment
-
Andre som er interessert i fler spesifikasjoner kan sende dem til b2audio@hotmail.com
Eller send meg en pm her med e-post adressen deres.
Comment
-
Interessert i å vite Xmax-en på de B2 8"-erne dine, jay Med tanke på hvor ekstrem xmax det er på hd serien din, håper jeg disse 8"-erne følger samme tråd. små elementer med syk slaglengde = show og mye dyp bass sånn grovt sagtTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
X-max på disse målt one way er 15mm. Men hvor mye en skal klare å få membranen til å bevege seg er jo en annen sak
Riktig kasse, litt peil og god forsterker med kontroll kan gjøre underverker.
Comment
-
Originally posted by chin View PostHmm.. Disse frister unektelig mye.. Kjør igang en kampanje når du får dem, så kommer det bestillinger i fra trøndelag, tenker jeg.
Alle som er interessert kan sende meg en pm eller maile meg på b2audio@hotmail.com
De som da gjør det, vil få litt flere sneak peaks og få muligheten til en "intro pris"
Comment
Comment