Er knall gode forsterkere , men kanskje litt for svak syns jeg til å drive en tung drevet bass elementer.. Så jeg brukte da kun 1 stk Peerlees 10" element den gang.. 1x160watt blir litt lite liksom..
Husk at du MÅ ha den digitale dsp boksen RS-P1 for å kunne bruke RS-A2 forsterkere som sitter mellom odr spilleren og forsterkerne..
Jeg brukte da alle A2 til et 4veis system.. Ville ha kanskje kjørt da følgene:
2x RS-A1 (2x15" class a) til diskanter & mellomtoner 3"- 4,5" elementer og 1x RS-A2 til midbass 6.5" og evt 1x A2 pr bass element..
Ikke noe problem å bruke Pioneer spillere P9 , P90 , D7R , D7RII på dsp`n RS-P1 som blir koblet til RS forsterkerne.
Hm.. stemmer det , man "Kan" bruke A1/A2 sammen med en ODR spiller uten å bruke RS-P1 mellom , men da har man KUN EQ meny og ikke delefilter (NETWORK) mener je..
Får da bruker man de innebygd 3 bånd P.EQ som er i forsterkerene...ODR forsterkerene har da slike adress mode innstillingere som skal stilles inn etter RS-P1 som da har faste adresse 1 og resten kommer da etter det - totalt kan man ha 6-7stk forsterker i et system fra det gamle ODR serien!
Ang RS-P90 , Så er jeg usikker om det digital utgang på dem. Mener har hørt at det skal være det , men sjekk med Ketil (Audio-art) her på forumet han VET en del mer om ODR enn meg
Ang brukt-priser på RS-A1/A2 er vel litt avhengig tilstanden på dem , kanskje alt mellom 2000-4000kr stk..
Comment