Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips angående Aktiv subwoofer, bare søppel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips angående Aktiv subwoofer, bare søppel?

Har nå planner om å få hivd inn noen bass utstyr inn i bilen i påske uka, men hva?

Sitter på et par Dynabel 15", ei dobbel 15" kasse, 5kw dynabel monoforsterker, 15m 50mm2 og alt av det andre dritten man trenger... MEN!

Planen var å få all at forsterker, ledninger, batteri, sikringer, fordeligsblokk, jording og detta under gulv platta i vare bilen men ser ikke ut som jeg får plass...

Så har nå sett litt på et par Aktiv subwoofer'e få å få alt sjult under gulv platta, der passasjerene bak normalt har beina.. En bak vær stol detta da...

Men er det noe tess i detta?? erfaringer?

Ground Zero GZRB 300ACT 250/500W

Focal BOMBA 27V1 - 11" Aktiv subwoofer 150/300W

Focal BOMBA 20A1 - 8" Aktiv basskasse 125/250W

Fusion 12" Encounter aktiv basskasse - 200
    Attached Files
    Last edited by OpelPower; 23-03-2010, 22:22.
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

hvorfor ikke bare bygge opp gulvet litt slik at du får plass til alt?
    Mvh Tony Andrè
    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

er ikke lov, risikerer ikke 150tusen i avgifter + opp til 50% i bot....

Comment

hmm nå har ikke jeg peiling på akkuratt dette da men, hvorfor skal du risikere avgifter og bot for å bygge opp gulvet etpar cm? sålenge "statskassa" har plass i bilen så skulle vell ikke dette gjøre noe?

visst det virkelig er slik så er det jo veldig kjipt å ha kjøpt inn rått anlegg og ikke få bruke det
        Mvh Tony Andrè
        Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
        Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Skulle gjerne demonstrert disse focal kassene til deg. De funker strålende!

Den 8" kassen spillte så man kjente basstrykket selv i det ikke akkurat gode og alt for store lyttetest-lokalet vårt på gateplan med 3 meter opp til taket.

I en bil er de ypperlig. GZ'en har jeg ikke fått testet. 27v1 skal i følge ICE AUDIO være blandt de beste aktive kassene man får tak i... :-)

Comment

Focal kassene har fått godord fra andre brukere som har testet dem. Hvis jeg skulle hatt en aktiv kasse så hadde jeg nok gått for Focal BOMBA 27V1 kassa.
            Mvh. Damir

Comment

De 15"'erne og forsterker osv... er noe gamalt ræll jeg har hat ligende etter den gamle astran min...
              Men vil ikke ha forsterkernligende oppent får alle de nye gode nabene jeg har her hjemme...

Og vis jeg hadde dytta et par gode aktive kasser så hadde jeg fått alt sjult!, enkelt og koble og helt ok lyd i rompa...

Må le litt når jeg ser at Focal oppgir 150wrms (men da i 4ohm) og GZ 500wrms (men da i 1ohm)...
              Detta i følge hjemmesidene deres
              Last edited by OpelPower; 25-03-2010, 20:19.

Comment

Working...
              X