Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diskre lite digitalt voltmeter. Hvor kjøpes dem?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm det kan godt være slik Toby sier.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Jadda....
      Mine voltmeter kom til postkontoret 10.april...
      Posten sendte verken ut lapp eller sms...
      Ny lapp ble skrevet ut 17.april, og havnet i postkassa mi i dag!!
      Hentefrist?? 24.april...

Jeg tusla ned på postkontoret i dag, for å høre hva for noe tull dette var..
      Eneste jeg fikk beskjed om var at pakka mi ble sendt i retur på lørdag, og at det måtte ha vært en sentral feil...

Lenge leve posten!

Og nei, er ikke den dyreste pakka og miste sånt sett, bare oppgitt over postens prinsipper!
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Ja men fan da, kan de ikke stoppe pakka før den går ut av landet? Kan da ikke ha kommet så langt?

Comment

Nei det var umulig...
          Eneste alternativet jeg hadde var å be selger sende pakka på nytt...

Håpløst!
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Posten kan tømme ræva mi..

Har hatt samme problem en gang for et år siden, med noen diskanter jeg kjøpte.

Comment

det er derfor man bruker sporings nummer og sporer pakken hvis man har det da. Stoler aldri på postens sine hentelapper.
              Mvh. Damir

Comment

Får ikke sporingsnr på bobleplastet konvelutter
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Joda...
                  Men jeg fikk ikke sporet pakka lenger enn til den 3.april, da var pakka i bejiing
                  RR849822352CN 2010 departure from outward office of exchange NORWAY Beijing International Airport 2010-04-03
                  Siste som står på det sporingsnr. som jeg fikk tilsendt

Men er ikke værre enn at jeg har bestilt 2 nye, blir ikke ruinert for det

Bare litt lettere oppgitt over Posten Norge

Comment

Grunnen til at du ikke får spora lengere en til Beijing er vel fordi det er sent med China post, når pakka drar ut av landet er det vel et transportfirma som overtar?

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                      Joda...
                      Men jeg fikk ikke sporet pakka lenger enn til den 3.april, da var pakka i bejiing
                      RR849822352CN 2010 departure from outward office of exchange NORWAY Beijing International Airport 2010-04-03
                      Siste som står på det sporingsnr. som jeg fikk tilsendt

Men er ikke værre enn at jeg har bestilt 2 nye, blir ikke ruinert for det

Bare litt lettere oppgitt over Posten Norge
                      Kondolerer, J.T.

Men: http://sporing.posten.no/sporing.html?q=RR849822352CN
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Om du skulle være helt i beit for et Voltmeter,har jeg et slik: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...#ht_3619wt_957 du kan få beholde

Bol
                        No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Originally posted by ugn View Post
                          Der var det noe jeg ikke var klar over gitt.
                          Men det forklarer fortsatt ikke Posten sin grunn til å IKKE sende meg pakkelapp først, for så å sende meg pakkelapp ETTER at pakka er sendt i retur
                          For lappen lå ikke i postkassa i går kveld, men det gjorde den i dag

Originally posted by Bassoflove View Post
                          Om du skulle være helt i beit for et Voltmeter,har jeg et slik: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...#ht_3619wt_957 du kan få beholde

Bol
                          Hehe BassOfLove, takk som byr, men jeg har bestilt nye nå

Satse på at posten ikke surrer det til igjen

Comment

• ikke sats på noe som helst, Jeg stoler ikke en gang på meg selv...

Spor pakken, posten sporing opplegg (den norske og utenlandske) og så henter du pakken når den ankommer. Ikke vent på noen lapper.
                            Mvh. Damir

Comment

• Test

Stjeler litt plass i denne tråden for å vise hva det viser opp mot et par Biltema Multimeter
                              Attached Files
                              No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Det må man da kalle godkjent

Comment

Working...
                                X