Originally posted by saab9000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B2 Audio ES8 og diverse tanker rundt denne :D
Collapse
X
-
nå nærmer kassa seg, de som gjennstår er hullet til subbene, hvordan skal jeg plassere de?
nærme hverandre eller langt fra hverandre?
er en tett kasse
mvh.
lars ole spitalenLars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Glad for å høre at elementene begynner å dukke opp. Jeg vil samtidig takke dere som har kjøpt innen disse ble lansert.
Makan til pålitelige og troverdige kunder skal man lete etter.
Jeg kommer til å lage en liten mailingliste til dere om hva som er nytt og hva som kommer til å skje slik at dere får pre-release info.
NB. ringen som ligger oppi eska med subbene skal kunne brukes som utskjærings form til subben.
For de av dere som vil ha manualer til subbene, skal jeg få tatt de med til ett treff eller få sendt de.
De kom dessverre først for 3 dager siden.
Mvh
Jay
Comment
-
bra vi er til å stole på
kunne tenkt meg kasseforslag og byggetegninger å teste litt selv, hadde ei kasse stående som jeg minsket volumet i, men må lage ny regner jeg med, eventuelt bygge om litt til
mvh. lars ole spitalenLast edited by saab9000; 08-04-2010, 14:14.Lars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Jepp, fikk mine i dag, har ikke rukket å pakke dem ut enda, men det ser veldig bra ut. Heldigvis ingen skade på eskene, så vil tro subbene har det godt inni
Mailingliste hørtes bare greit ut det, i grunnen. Håper at så snart du får noe handfast fra Dag Johansen, at du kan pushe det ut på mail til oss. Vil tro mange av oss er veldig ivrige på å høre hva "the guru" har å si om disse. Både positivt og negativt.Sture Vedal
Comment
-
Husk at hva som passer i ørene deres er ikke sikkert at det passer i ørene til Dag. Men han vil i alle fall prøve elementene og vi har sendt han 1 ES8" som han kan leke litt med.
Comment
-
Det er uansett morro å høre meningen til en med trent lytte-øre
Noen som har fått prøvd sine enda? Jeg mangler forsterker for å teste, er på utkikk i disse dager. Utålmodig!Bmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
Comment