Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zachry monoblokk..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zachry monoblokk..

Denne virket vel litt kul... er den noe å satse på eller...
    http://www.ljudia.no/bil-s82121/slut...3500d-p333167/
    alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
    99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
    kim ole græsdal

virket billig for å være så heftig men, har aldri hørt noe fra ljudia annet enn inne stereo, men de har da vært greit nokk de bare å teste
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

miner noe jævlig på soundmagus.

skla ikke se bortifra at ljudia har tatt dem inn og endret navet på dem.

Comment

til og manualen er lik. hehe

Comment

Eller bare at Zachry har kjøpt ferdige forsterkere som de har puttet logoen sin på, i liket med så mange andre? Ikke veldig uvanlig at selv store merker i dag gjør det
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

ja eller det. men jeg har ikke noe negativt og si om de Soundmagusa min funker som F...!

Comment

den andre monoblokka, den d-rex, ligner ikke de på monacor sin og? navnet er i allefall likt:P
              Lars Ole Spitalen
              bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
              anlegg: DD, mtx, kenwood
              skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

jeg har en billig zachry pa forsterker hjemme og den funker utrolig bra for den latterlige prisen jeg ga
                Cerwin Vega! Pioneer

Comment

Har sjekket litt om denne forsterkern Zachry S3500D, på svensk bilstereoforum er det en som har den målt til 2699 wrms ved 0.8 ohms last. Synes ikke det er så ille med prisen tatt i betraktning. Kansje dette er en forsterker som fungerer bra til en bra pris.

Comment

jeg og en kompis var å siklet på mange forskjellige forsterkere, etter mye om å menn så fant vi noe på ljudia som virket inntresangt, værtfall til prisen å være, googlet litt, og fant denne linken.

http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=3788

etter å ha lest denne så tenkte vi at det var ikke så veldig nøye på hvor pent en forsterker spiller, når den skal drive subb, så kompisen min bestilte et slik et, til hannes hs 15,
                    og jeg bestillte lillebroren til k1200 til min ac12, og foreløbig er vi storfornøyd.
                    det er kroppstempratur på forsterkerne, og min er faktisk meget liten !
                    ellers så er det ikke akoratt noe kunstverk å se på, men forsterkerne virker meget solid å gjor det de skal, ingenting å si på lydkvaliteten heller

kan si jeg ikke har alt får mye erfaring innen bilstereo, men ville dele dette med dere
                    | Audi A3 Sb 09 | Pioneer Avh-4200dvd | B2audio Ac 12wc | Focal 165V30|

Comment

har 1500 versjonen, funke knallbra til den prisen

Comment

Working...
                      X