Litt bilder av hjemmehøyttalere:
Prosjekter fra min tid i Musical Transparency, høyttalerene er tegnet og konstruert av Glenn Sollie og Ottar Opland, bygget av meg.
PC-høyttalere med maritimt preg, heltre teak.
Diverse:
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Ser på det bildet av den hornbassen, og det som slo meg, var at man må bygge subben inn i kassa. Og man kan ikke bare bytte ut element om det går til pokker :P
Har lyst på flere bilder av horn bassere. Har veldig lyst og prøve meg på horn.
Ser på det bildet av den hornbassen, og det som slo meg, var at man må bygge subben inn i kassa. Og man kan ikke bare bytte ut element om det går til pokker :P
Har lyst på flere bilder av horn bassere. Har veldig lyst og prøve meg på horn.
Det sitter en bass/mellomtone fra tyske Eton og en bånddiskant fra Aurum Cantus.
Bassen inni hornet ja, hehe.... normalt lager man jo en adgangsluke i sidepanelet, men dette var bare et eksperiment.
Og dessuten går det jo å lage åpning senere!
Horn er fryktelig gøy, problemet er det blir fort fryktelig stort om det skal virke etter hensikten.
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Litt bilder av hjemmehøyttalere:
Prosjekter fra min tid i Musical Transparency, høyttalerene er tegnet og konstruert av Glenn Sollie og Ottar Opland, bygget av meg.
Mvh
Dag Johansen
Det der burde ha 18 års aldersgrense Dag, for det der er helt xxx NYDELIG arbeid og kvalitet du legger i verkene dine
Comment