Om jeg ikke husker feil, så funker vel ikke den der så veldig bra med mindre skjermkortet støtter det.
Men et vanlig VGA signal gjør du om til Component ganske enkelt.
Komponent eller kompositt? Kompositt (en enkel, gul plugg som bildet hans viser) er anvendelig og ræva, komponent er bedre, men ikke kompatibelt med veldig mye...
det som er planen er å legge en gammel bærbar et sted i bilen, spotify og div små ting, så kjøre bilde på spilleren i bilen, er ikke kvaliteten det går på, men hva jeg får inn på spileren av signaler
Komponent eller kompositt? Kompositt (en enkel, gul plugg som bildet hans viser) er anvendelig og ræva, komponent er bedre, men ikke kompatibelt med veldig mye...
Om ikke annet er komponent "kompatibelt" med VGA Kompositt derimot er det ikke uten noe videre, en må isåfall ha en aktiv boks som konvertere signalet.
det som er planen er å legge en gammel bærbar et sted i bilen, spotify og div små ting, så kjøre bilde på spilleren i bilen, er ikke kvaliteten det går på, men hva jeg får inn på spileren av signaler
Mange bærbare har kompositt (eller s-video) utgang itillegg til VGA, alternativt tror jeg du må få deg en vga->kompositt adapter.
Comment