Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp med Pioneer DEH-P88RS-II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp med Pioneer DEH-P88RS-II

Hei!

Jeg har nylig anskaffet meg en brukt Pioneer DEH-P88RS-II, og har problemer med at hver gang jeg starter den etter at den har vært avskrudd i 2 minutter eller mer, starter den i "DEMO START" i tillegg til at AUX1 skrur seg av, og klokken tilbakestilles til 12:00.. Alle lyd-innstillinger forblir..
    Jeg kjøpte den av en kompis som fikk den med i sin golf, og hadde ikke behov for så bra spiller.. Jeg vet derfor ikke om ISO-overgangen er original eller ikke.. Kan dette ha noe å si? Jeg har puttet den inn i en Peugeot 406 om det er noe forskjell på den og golf ift. den originale kablinga..

På forhånd takk for svar.

Martin Singstad

Sjekk om rød og gul ledning er koblet rett. Oh ikkje at rød går over til gul. (og omvendt)

Tenningsstrøm og konstanstrøm er byttet om på isokontakten på VW biler. So antagligt må du bytte om pga at spilleren har vært monter i ein VW

Comment

Jeg hadde også et problem med Demo greiene når jeg fikk ny spiller.. Det eneste som hjalp for meg var å dra ut iso kablene bak, så kom oppstarts menyen opp når jeg kobla den inn igjen, så velge at demo skulle være av. Nå funker den veldig bra

Comment

Pioneer P88RS(2) lagrer lyd innstillinger ved hjelp av et lite klokkebatteri inni spilleren sånn at det ikke blir sletta.

Så problemet her er gul og rød ledning på iso er bytta om pga. Vw så må de byttes om for at det skal virke skikkelig

Så bytt om Rød å Gul ledning bakpå, så skal du se at alle de andre innstillingene også forblir Hvis du ikke vet hvordan du fjerner demo å stiller kl. Så høyre "joystick" skal holdes inne par sekund når spiller er av, så starter spiller ved å komme rett inn på en meny. Der kan du stille kl, dimming, demo, 2veis eller 3veis ut på phono, osv... Så trykker du engang på Venstre "Joystick" for å skru den på vanlig

Comment

Rød og gul ledning var byttet på, og problemet er nå løst.
          Man skal lære noe nytt hver dag!

Tusen takk for all hjelp!!

Comment

Working...
          X