Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montering av Pioneer P99rs - to spørsmål.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Montering av Pioneer P99rs - to spørsmål.

Har montert inn p99rs idag, men jeg fikk ikke spilleren til å gå "i lås" i monteringsrammen. Er 75% sikker på at jeg brukte rammen som fulgte med, hvis ikke er det en monteringsramme til en annen pioneer, av forholdsvis ny modell.

Er ikke rammen til p99rs lik andre pioneer-spillere?

I tillegg finner jeg ikke pynterammen av svart plast som skal være rundt. Aner ikke hvor det har blitt av, kan ikke huske å ha sett den i det hele tatt faktisk.

Er denne plastrammen også spesiell for p99rs, eller er det samme som på andre pioneerspillere?
    Og hvis ikke, er det mulig å få kjøpt denne løst?

Hørtes ut som en skikkelig rotekopp du! Neida, skal ikke si noe sjøl, roter bort ting stadig vekk.
    Men ta rammen ut og prøv å sett den på spillern da, hvis den ikke går i lås da så prøv å se etter om de 2 lange låse "pinnene" på hver sin side går litt "inn" i rammen. (Når du har rammen ute, ikke på spillern). Er de ikke det så kan det hende de har bøyd seg. Prøv å bøy de bittelitt innover bare, skal ikke mye til. Kjøpte du spilleren ny eller brukt? Kjøpte du den brukt kan det hende du ikke fikk den med deg, kjøpte du den ny har du mest sannsynlig rota den bort et sted.
    You know, Im all about that bass...

Comment

Rot sa du? Du aner ikke hvor rett du har! Her er det salig blanding av bilstereo, audideler, bobledeler, plymouthdeler, traktorutstyr, motorsager, barnevogner, sykler, gamle møbler og alt mulig annet. Har nesten 300kvm å boltre meg på men det er likevel fullt overalt...slik er det når man samler på alt..

Jeg har sånn noenlunde system i kaoset, men den plastrammen kan jeg ikke huske å ha sett. Kjøpte den ny ja, alt annet ligger i esken, men den rammen finner jeg ikke.

Får ta en runde på den monteringsrammen igjen, det var ikke slike låse"armer" på den.

Det var derfor jeg lurte på om det var en annen patent på p99. Er stort sett bare pioneerspillere jeg har, så jeg får prøve en annen ramme og se om den går i lås da.

Comment

Hehe.. Høres rett og slett ut som at du har for mye ja!

Jeg har hatt p88rs, p88rs-2 og p99rs, og er ganske sikker på at de rammene var like. Pyntelisten tror jeg er annerledes på p99rs, men er ikke sikker.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by Ricecooker View Post
          Rot sa du? Du aner ikke hvor rett du har! Her er det salig blanding av bilstereo, audideler, bobledeler, plymouthdeler, traktorutstyr, motorsager, barnevogner, sykler, gamle møbler og alt mulig annet. Har nesten 300kvm å boltre meg på men det er likevel fullt overalt...slik er det når man samler på alt..

Jeg har sånn noenlunde system i kaoset, men den plastrammen kan jeg ikke huske å ha sett. Kjøpte den ny ja, alt annet ligger i esken, men den rammen finner jeg ikke.

Får ta en runde på den monteringsrammen igjen, det var ikke slike låse"armer" på den.

Det var derfor jeg lurte på om det var en annen patent på p99. Er stort sett bare pioneerspillere jeg har, så jeg får prøve en annen ramme og se om den går i lås da.

håper det ordner seg!
          You know, Im all about that bass...

Comment

Jeg bestillte ny pynteramme til Bilstereosenteret for et par år siden, de hadde vel installbay som navn den gangen..
            de fikset uten problemer

Comment

Mysteriet er delvis løst. Det vil si at det ordnet seg med en annen monteringsramme, fra en litt gamlere pioneer.

Så nå låser den seg som den skal, men hvor den rammen, (som jeg var såååå sikker på at tilhørte p99'en) kommer fra, og hvor den riktige har blitt av, er fremdeles et lite mysterium. Men slike mysterier er helt vanlig når man holder på med 10 ting på en gang

Skal se om jeg finner ut hvor jeg kjøpte spilleren, så får jeg høre om de kan skaffe en ny pynteramme. Da kommer helt sikkert den gamle til å dukke opp, slik at jeg får en til overs. Så har jeg det gående igjen...

Comment

Working...
              X