Announcement

Collapse
No announcement yet.

får ikke opp tittel eller artist - Sony BT3900U

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• får ikke opp tittel eller artist - Sony BT3900U

Hei.

Fikk meg en ny cd spiller dag.
    Når jeg skal streame musikk via bluetooth fra min samsung galaxy s3 så får jeg ikke opp noe navn på sangene eller lignende. Selvom jeg setter displayet på artist så står det kun : BTA for bluetooth audio regner jeg med? Det rare er at det fungerte før spilleren kuttet ut. Det som skjedde var at jeg sku sette på plass spilleren inn i bilen og da slo hele enheten seg av og ville ikke slå seg på. Så jeg tok den ut igjen og tok av og på kabelen og da fungerte den igjen.. men har kun vist tittel/artistnavn en tur etterpå.

Blei litt rar forklaring kanskje men håper dere forstår hva jeg mener.

Mvh. Vegard
    Last edited by vegard89; 05-01-2014, 02:13.

Originally posted by vegard89 View Post
    Hei.

Fikk meg en ny cd spiller dag.
    Når jeg skal streame musikk via bluetooth fra min samsung galaxy s3 så får jeg ikke opp noe navn på sangene eller lignende. Selvom jeg setter displayet på artist så står det kun : BTA for bluetooth audio regner jeg med? Det rare er at det fungerte før spilleren kuttet ut. Det som skjedde var at jeg sku sette på plass spilleren inn i bilen og da slo hele enheten seg av og ville ikke slå seg på. Så jeg tok den ut igjen og tok av og på kabelen og da fungerte den igjen.. men har kun vist tittel/artistnavn en tur etterpå.

Blei litt rar forklaring kanskje men håper dere forstår hva jeg mener.

Mvh. Vegard
    Bruker du spotify?

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Comment

ja det gjør jeg.

Comment

bump bump.

Comment

Ingen som vet?

Comment

Ingen som vet?
            ja det gjør jeg.
            Hmm, får ikke opp artist eller sanger gjennom spotify.. :/ men med musikk som jeg har ført over til mobilen, da kommer det opp, syns det er rart..

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Comment

Er ikke sikkert spilleren har full støtte for spotify. Var samme med min Kenwood KIV-700, kom lyd men ingen info og måtte bytte sang osv på mobilen..
              Citroen ZX 2.0 16v

Comment

Ja om jeg hører rett fra telefonen utenom spotify feks da kommer tittel og sånt opp. Får byttet sang med spilleren og telefonen. Men det med at tittel ikke kommer opp via spotify er vel ikke så mye å få gjort noe med da hehe.

Men takk for svar folkens!

Comment

Vet at min Pioneer liker heller ikke spotify noe serlig. Av og til viser den alt perfekt, og noen ganger henger skjermen seg opp på den første sangen som spilles...
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                  X