Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til valg av sub.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg skal vurdere tilbudene, må bare kvitte meg med gammelsubbene først!

Comment

S15L7 på eBay: Linky-linky

Har kjøpt fra den sjappa før, gode erfaringer med dem. Inkl. frakt og mva, levert hjem til deg: 3150,-

Prisen forutsetter dollarkurs på 6 kr, og fortollingsgebyr kommer i tillegg (ca 100,-, men avhengig av fraktselskap). Du kan slippe billigere unna, noen ganger beregner de kun mva av verdien på gjenstanden, og ikke fraktbeløpet. Og dollarkursen er nå ca. 5,9. Men så vet du ca hvor du havner.

Lykke til uansett hva du velger.

Comment

Takk for info!

Er så vanskelig å velge

Comment

Om du har hatt kicker før og vil prøve noe annet.Burde du helt klart gå for den Gz bassen.Har hatt en slik selv og kan love deg den leverer bra

Comment

Har en kompis som har samme, og ja den leverer sykt bra om du har nokk strøm og førsterker!

Comment

Gå for GZ eller B2 du

Kicker er jeg drittlei av personlig, og føler dem ikke gir mye lyd for penga. Bare buldrebass hehe. Men det er nå min mening da Men har også sett at et godt antall andre her inne på forumet mener det samme.

GZ har jeg aldri hørt i det hele tatt, og er derfor litt spennende. Men B2 kan garanteres for
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by DD-Henrik View Post
                Kicker er jeg drittlei av personlig
                Enig, det er alt for vanlig med Kicker, dessverre...!

Originally posted by DD-Henrik View Post
                (...) og føler dem ikke gir mye lyd for penga. Bare buldrebass hehe. Men det er nå min mening da Men har også sett at et godt antall andre her inne på forumet mener det samme.
                Jeg mente også det før, men har forandret mening etter jeg fikk skikkelig kasse på min (ikke etter Kicker-specs).

Kicker gir veldig mye for penga fra USA - GZ og B2 får man ikke importert billig såvidt jeg vet... Men B2 sin HS15 har OK pris her, så av disse tre, hadde jeg nok valgt B2 av nysgjerrighet i dag. Når jeg har tenkt nøye over det.

Comment

Jeg hadde valgt B2 også! -pga kvaliteten fra begynnelse til slutt! Subbene er godt bygget, og leverer over all forventning! Meget god service fra Jay(b2audio) og god oppfølging!
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio
                  B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

B2 Audio HS15 er å anbefale Super gode elementer og super service av Jay
                    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Originally posted by Paulsberg View Post
                      B2 Audio HS15 er å anbefale Super gode elementer og super service av Jay
                      Ser ut som det blir B2 HS 15tommer ja
                      Har lyst på et element som spiller utrulig høyt, tåler massiv juling, flytter mye luft og kan spille fin bass av og til.
                      Akkurat den delen med fin lyd kan ikke Kicker måle seg med B2 eller GZ :P

Comment

Grom sub til salgs:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=9352

Comment

Subben der er meget grom ja, men lommeboka sier nei til 18tommer :P

Comment

1000,- mer enn HS15 for en grisefeit 18" som det finnes noen veldig, veldig få av i landet (og kanskje Europa)?

Lommeboka di bør få en tenkepause! :P

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                              1000,- mer enn HS15 for en grisefeit 18" som det finnes noen veldig, veldig få av i landet (og kanskje Europa)?

Lommeboka di bør få en tenkepause! :P
                              Du har et poeng

Men trur 18" blir litt for stort, men hadde vært skøy!

Comment

Working...
                              X