Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye høytalere i bilen, vurderer å kjøpe DD?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye høytalere i bilen, vurderer å kjøpe DD?

Er det noen her inne som har prøvd Digital Designs CS 6.5 komp settet?

Hvordan er de mot f.eks Focal i samme prisklasse (1500kr +/-)
    Last edited by T-Karlsen85; 12-08-2012, 22:16.

Har vo serien dd. har ikke fått testet enda.da bilen er under oppbyggin men det ser lovende ut. så de du tenker er nok knall vil jeg tro
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Definitivt verdt prisen

Comment

Lyst til å ha et sånn Digital Design overalt prosjekt. Både dører og bassere

Tror jeg må gå inn på dynabel.no og legge inn en bestilling

Comment

Originally posted by T-Karlsen85 View Post
          Lyst til å ha et sånn Digital Design overalt prosjekt. Både dører og bassere

Tror jeg må gå inn på dynabel.no og legge inn en bestilling
          Go for it
          2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Så om jeg har forstått det riktig, inneholder ett komponent-sett totalt 4 høyttalere, to til hver side (diskant og mellom-tone?)?

Comment

Originally posted by Anderspr0 View Post
              Så om jeg har forstått det riktig, inneholder ett komponent-sett totalt 4 høyttalere, to til hver side (diskant og mellom-tone?)?
              Helt riktig viss det er to veis komponent sett

Comment

Ja, eksempel de TS linket. Men originalt har vell de fleste biler en form for click-kabling? Iallefall BMW E46. Her ser du omtrent hva jeg mener: http://www.google.no/imgres?um=1&hl=...r:16,s:0,i:121

Da må jeg vell legge nye kabler?

Comment

Går vel alltids an å klippe og sette på standard kabelsko el.

Men det er vel UANSETT bedre å legge opp nye kabler, da originalkablene som regel er som sytråder :P og gjerne har idiotiske klips-løsninger som du sier.

Comment

Men er ikke det vanskelig da? Er fersk innen BMW. Henter en imorgen, E46 320ia. Har sjekket youtube ang. demontering av dørpaneler, men resten aner jeg ikke.

Comment

Finner bare frem avbitern og klipper av kabelen som kommer inn til høytalerne i døra. Tar den kabelen rett på "input" på delefilteret. Så er det bare å legge opp nye kabler fra delefilteret til diskant og mellomtone høytaler.. Fjerner alt av originale kontakter og sånt

Comment

Working...
                      X