prisklasse kan jeg tenke meg i ifra 500 til 1400..
formålet er der å få litt mer diskant i bilen i baksetet. men ikke høyest mulig lyd noe som høres bra/pent ut
hvordan er en 6*9 i forholdt til et frontsett da? med tanke på det jeg har skrevet? vist du skjønner
6x9" i samma modell/serie som dens frontsett spiller rimelig identisk.
Men nå har jeg aldrig eid en 6x9" selv, for har kun hatt frontsett i dørene frem. Er der jeg sitter å kjører bil iallfall..
Derfor vil ikke jeg anbefale noe der.
Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
6x9" i samma modell/serie som dens frontsett spiller rimelig identisk.
Men nå har jeg aldrig eid en 6x9" selv, for har kun hatt frontsett i dørene frem. Er der jeg sitter å kjører bil iallfall..
Derfor vil ikke jeg anbefale noe der.
har noe noe rockfort fossgate frontsett og alpine i bakdørene kostet vel 1000+ hver
Om det er dårlig diskant bak så tyder det bare på dårlig frontsett eller dårlig montering av det.
Anbefaler å legge all lyd utenom bass framme, absolutt finest lyd (til nød mellomtone bak til rearfill).
hvis du vil ha lyd i baksetet (for passasjerer) så kan du jo som et alternativ sette inn høytalere bak, med en bryter på remoten til forsterkeren eller lignende, slik at du kan skru av høytalerene bak når du kjører uten folk i baksetet.
kan bli litt lite lyd bak med kun et frontsett, iallefall hvis du spiller litt lavt.
har ikke prøvd så mange 6x9 opp igjennom, men har hatt et par av disse kenwoodene, og de spilte jo helt greit.
selvom det var en helt syk forandring å gå fra de til focal krx2 frontsettet
Comment