Hadde bestemt meg for Focal PS165 fronthøyttalere til min Volvo C30. Men etter å ha lest rundt om på nett så kommer tvilen sigende. Det er jo så mange merker der ute. JBL, Ground Zero, Rockford Fosgate, Kicker, Digital Design osv. Så nå spør jeg om råd før jeg tar en beslutning. Hva bør jeg velge? Trenger ikke "VERDENS HØYESTE LYD". Vil bare at de skal spille pent og bedre enn de originale. Anyone?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"Vellydende" høyttalere søkes
Collapse
X
-
prisklasse?
-
Originally posted by ovitzi View PostHadde bestemt meg for Focal PS165 fronthøyttalere til min Volvo C30. Men etter å ha lest rundt om på nett så kommer tvilen sigende. Det er jo så mange merker der ute. JBL, Ground Zero, Rockford Fosgate, Kicker, Digital Design osv. Så nå spør jeg om råd før jeg tar en beslutning. Hva bør jeg velge? Trenger ikke "VERDENS HØYESTE LYD". Vil bare at de skal spille pent og bedre enn de originale. Anyone?
Personlig syntes jeg Focal er ok, men ikke helt min favoritt. Jeg liker godt lyden i Alpine SPX, Alpine F1 Status, Gladen Aerospace, Gladen SQL, Kicker SS, MTX TXC, Magnat Selection, DLS Reference, Jl Audio ZR. Dette er mine favoritter de siste årene.
Har i dag Gladen SQL 165 Dual i dørene foran i en Audi A6 Avant 4B drevet på en dynaBel BF2252 og det spiller vanvittig høyt og med god kontroll. Spiller reint og fint også. Med tanke på pris/kvalitet på det oppsettet er det rett og slett meget bra Overraskende bra egentlig. Kostet jo ikke mere enn 7.000,- veil så mye god lyd for en fin pengeMvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
-
Gladen er bra det Låter pent og man får mye for pengeneOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Gladen SQL 165 Dual settet som Heen Audio har i Audien er meget bra så er det sagt.Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1
Comment
-
Originally posted by ovitzi View PostHar vært å hørt Gladen Aero nå og regner med det blir disse. Synes de låt meget bra. Litt over budsjett da ;(
Så må søket etter forsterker gå videre.
Gladen Aerospace er særdeles bra, koster noen kroner men er verdt det
Bare husk og legg noen kroner i feks en god Gladen/Mosconi forsterker til dette settet også så er det fullkomment.
Dempe dørene godt er selvsagt også viktig.Mvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
Comment