Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av 4" høytalere og delefilter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefaling av 4" høytalere og delefilter?

Heisann, mine 4" høytalere foran har røket (billige dritthøytalere som jeg hadde liggende) så jeg tenkte jeg skulle få investert i noen skikkelige nå. Trenger noen anbefalinger, samt evt delefilter.

Kan noen forklare meg hva jeg generelt ser etter i et sett høytalere?
    Hva gjør motstandsforskjellen?

Grunnen jeg spør om jeg trenger delefilter og er fordi jeg har et problem med at høytalerene foran "dunker" i takt med subben, noe jeg spekulerer på kan ha forkortet levetiden på de andre, og dermed burde fikses før nye installeres, se egen tråd:

http://www.bilstereoforumet.no/showt...698#post218698

Skal til sverige på Fredag så hadde vært greit å kunne tatt med seg noen som er litt billigere når jeg er først der, men da skulle jeg gjerne visst hva jeg skal se etter for å få et greit produkt

Bilstereo er generelt dyrere i Sverige enn i Norge. Flere av grensebutikkene har en evne til å sette en kunstig høy pris på produktet, slik at de kan gi deg veldig høy rabatt.

Pioneer TS-E1002i låter veldig bra og koster ikke allverden.
    http://bilstereosenteret.no/products/pioneer-ts-e1002i

Ground Zero GZRC 100FX er et billig komponentsett som gir mye for mengen.
    http://bilstereosenteret.no/products/gzrc-100fx-slim
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Elektronikk er generelt dyrere i sverige, jepp! Like greit å handle her til lands, spesielt nå som den norske krona er så svak mot den svenske.
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Billigere i Norge og støtte norsk næring? De på grensen er flinke selgere, det skal de ha.
        ?

Comment

Bare å sammenligne priser i norge og sverige på det meste av eletronikk, bor selv på grensa og har handlet der borte.
          Når man i ettertid finner samme produkt i norge så ser man at, oi.. selv med en helsikkes rabatt så er fortsatt produktet billigere her til lands. Og sånn er det på det meste av elektro, i grunn. Spes nå som krona er så svak.

Bare å sammenligne elkjøp i norge og sverige f.eks (elgiganten).
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
          X