Kan jo starte her jeg da med noe jeg fant ut her nettopp når jeg bygget meg sub kasse med kun front av glasfiber.
Dette var en helt standar kasse bortsett fra at fronten skulle støpes med glassfiber, limte på ring osv til sub, og så freste jeg et spor som var kanskje 2cm bredt og 5mm dypt rundt kanten på kassen, så limte jeg polyester teppet (irma) rundt kanten når jeg skulle feste det. i etterkant så sparte jeg meg veldig mye pusse arbeid pga dette. fikk en fin overgang.
har desverre ingen bilder, men skal kanskje gjøre det samme igjen så kan evt. legge ut bilder da.. kan evt. lage en tegning seinere om noen skulle trenge
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Bruk bestandig multimeter eller lignende for å måle + og - når man legger opp kabler!(koster vel 79,- for ett helt greit ett på biltema)
Er så jævlig kjipt å finne ut at noe er kobla feil når du har slitt i flere timer for å koble/montere alt
Hei.. Er det noen som har noen ideer til hvordan jeg på en veldig grei og enkel måte kan lage meg en relativt kul og samtidig solid gitterfunksjon for å skjerme 18" ern min i bilen? Den blir liggende å peke oppover, og det vil bli ting som blir satt oppå den for å få plass til alt sammen jeg må ha med meg til tider..
mål etter orginal matta når man skal lage ny bunnplata i bagasjen, mye lettere enn å måle å kuke i flere timer, man ender alltids opp med en som er veldig lik matta
| Audi A3 Sb 09 | Pioneer Avh-4200dvd | B2audio Ac 12wc | Focal 165V30|
Comment