Biltema produserer vel sånn ca svært lite selv vil jeg tro
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Biltema polyester
Collapse
X
-
Originally posted by biffen071278 View PostStøtter meg på den. skulle da til å støpe for første gang i ifjor. blandet opp men ble helt stivt.....
Ble ikke stivt mente jeg....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by Turbotor View Postja nå er det vel ikke biltema som produserer denne selv eller......Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Har aldri sagt den ikke virker. Men vi har fått tilbakemelding fra veldig mange kunder at de har opplevd den som dårlig og det har også biltema selv innrømmet. Men for alt jeg vet, så har de gjort noe med problemet nå.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Har du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannetMvh Stian Kolås
-75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
- 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostNei og siden de ikke produserer den selv så er de fritatt ansvaret når man selger noe som ikke funker..... er lov å tenke litt selv innimellom
Litt for mange her som er negativ til det di ikke selger selv!
Comment
-
Har ingen ting med å være negativ å gjøre. Biltema er helt supert og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Masse billig og kjekt har de. Men det må være lov å påpeke at de også selger ting som er dårlig. Men har du god erfaring med det, så fortsett å bruk det. Ikke noe iveien for det da.
Jeg kan garantere at det ikke er samme som vi selgerMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by Pipen View PostHar du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannetMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostGi meg en grunn til hvorfor den skulle vært bedre?
sier bare en ting en ting BILTEMA. de har mye anna bra men klarer og styre unna polyestern
jeg kjøper av et firma som støper glassfiger delsel tanker osv ... samma som installbay bruker .. funker fett
Comment
Comment