Og en annen litt artig ting er jo at det står offiisjell promo i emnetittelen, og ikke offisiell det var nå det som fikk meg til å ikke ta dette 100% seriøst ikke på den måten at B2 hadde betalt noe for den i alle fall
Bra at noen tok den, var ikke sikker på om jeg skulle skrive (u)offisiell eller offisjell
sangen var litt meh, men siden ingen har betalt dem for å lage en sang om B2 så er det ikke noe å klage på sånn sett. All PR er bra PR. Så nå kommer i alle fall flere folk til å kjenne igjen varemerket.
Når dette ikke er en produksjon som B2 står bak er det jo greit. PR som nevnt over.
Men jeg skulle gjerne likt og hatt teksten på engelsk for og skjønne alt..
Jeg syns det er artig at hip hop for litt oppmerksomhet sånn sett også, men den typen hip hop som vises i den video´en her er jeg ikke så begeistra for heller, men det er da i allefal hip hop..
Radio og tv skulle aldri starta og spille hip hop, da hadde den fortsatt vært som den var ment fra starten.
Hip hop måtte jo såklart følge utviklingen den og..
Kanskje jeg og beatmakern min skulle lage en B2 låt vi og, slik jeg ville hatt den..
Digger den miksen din Jay, awesome work!
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Tusen takk for synspunktene vedr. miksen min.
Selv er jeg vel en old school hip hop fan, som nå heller liker electronica. Men det har jeg jo gjort fra begynnelsen uansett.
Skal se om jeg ikke finner på å slenge in litt dødmus også med (ostesangen).
Lager som regel progressive house eller tech trance.
Er ikke sjangerne jeg er lei av, men programmet.
Mest lyst til å bytte til logic audio, men da trenger jeg en mac pc, å det er uaktuelt å handle :P
Lager som regel progressive house eller tech trance.
Er ikke sjangerne jeg er lei av, men programmet.
Mest lyst til å bytte til logic audio, men da trenger jeg en mac pc, å det er uaktuelt å handle :P
Har du testa ut FL Studio, altså det siste som har kommet? Det er jeg veldig fornøyd med Men såklart så er det jo en smaksak, vet mange ikke liker FL Studio.
Comment