Nydelig vær og råe biler!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder fra Gatebiltreff på Aukrustsenteret i Alvdal 22.09.07
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View Post*sikle*
Er lissom ikke det samme å kjøre rundt i Ascona C kan du si
B-ascona begyner å bli skjelden vare gitt,har hatt 3stk i min "barndoms" tid,og er på jakt etter ett bra eksemplar som jeg skal ha til langtids prosjekt."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Øyvind View PostJa, men hvorfor fikk du delta og ikke Fido?
Comment
-
Originally posted by autod View Postdet er fordi jeg er mye kulere og tøffere en Fido hehe neida, jeg tror kansje det var fordi han var utstiller der med bil og mc, så flere av bilene som sto rundt der ikke hadde noe utstillernr. jeg var jo bare på tur med et par kompiser
Skulle gjerne ha fått hørt anlegget...Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Får jeg en Acura RSX så kan dere ha disse asconane for dere selvMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
-
Originally posted by autod View Postnei jeg har stått nok ved bilen min jeg men selvsagt skal du få høre den du får ta deg en tur på finalen i rindal så kan vi ta en demo vettuØyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Originally posted by autod View Postnei jeg har stått nok ved bilen min jeg men selvsagt skal du få høre den du får ta deg en tur på finalen i rindal så kan vi ta en demo vettuVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDet er absolutt verdt turen!!! Makan til lyd som er i civicen til Anders, skal man lete lenge etter..Øyvind Kalbækken
Comment
Comment