Den er sikkert litt sprekere også enn den gule fare....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder fra Gatebiltreff på Aukrustsenteret i Alvdal 22.09.07
Collapse
X
-
hehehehe
muligheten er stor for det... men nå bruker'n bare 0.58 på langkjøring da. og jeg har ikke fått'n til å bruke mere enn 0.72 på små kjøring etter at dere hadde et par pit stop'ere me'n... kanskje den bare hadde sotet litt med kjærring kjøringa mi?Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Mulig den bakruten på golfen skulle vært innom solfilmeksperten en liten turAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postnei,men ascona c er jo en kanon bra bruksbil og suveren på vinterføre da.
B-ascona begyner å bli skjelden vare gitt,har hatt 3stk i min "barndoms" tid,og er på jakt etter ett bra eksemplar som jeg skal ha til langtids prosjekt.
Er oppe i en Rekord, en B ascona og en Kadett C foreløpig jeg nå Mye bedre enn disse japsebilene som Installbay sikler etterAlpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postnei,men ascona c er jo en kanon bra bruksbil og suveren på vinterføre da.
B-ascona begyner å bli skjelden vare gitt,har hatt 3stk i min "barndoms" tid,og er på jakt etter ett bra eksemplar som jeg skal ha til langtids prosjekt.Mvh
Are
1994 Nissan Micra Super S
Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC
Comment
Comment