Bilen er fin den, men se når til å få det xplod-greiene av skjermen min, 'a?? Grusomt! Den gamle stilen på teksten "bilstereoforumet" var dessuten langt mer kledlig.... Hmpf.
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Bilen er fin den, men se når til å få det xplod-greiene av skjermen min, 'a?? Grusomt! Den gamle stilen på teksten "bilstereoforumet" var dessuten langt mer kledlig.... Hmpf.
jeg skulle faktisk akkurat til å kommentere det samme selv... Så jeg er enig. den gamle bannern var langt bedre
Og med fare for å falle i kategorien "rettskrivningsmafia" så heter det "bilstereoforum", ikke "bilstereo forum"
Er ellers enig i at den originale er den beste av de åtte...
Last edited by Esben; 25-02-2008, 12:56.
Reason: ja jeg så det ;)
Siden dette skal være et nøytralt forum, burde dere ikke bruke noen som helst former for "reklame" for et eller annet merke. Jeg mener logoer og slikt.
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Siden dette skal være et nøytralt forum, burde dere ikke bruke noen som helst former for "reklame" for et eller annet merke. Jeg mener logoer og slikt.
Jeg syns at om noen putter inn en sub som ser rå ut i logoen, så har det veldig lite å si..
Selv om det skal være nøytralt og alt det der, er vel veldig få her som ser på banneren som reklame.
Om ikke annet syns jeg nesten det skulle vært utelukkende installbayutstyr i logoen, iogmed det er dem som drifter og betaler for forumet. =)
Comment