som nevnt i tittelen , er det noen som vet om noe musikk/sanger som "krevende" for elementene, ren å pen lyd musikk for å si det sånn :P hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
musikk/sanger for å teste hvor pent/rent elementene i bilen spiller
Collapse
X
-
musikk/sanger for å teste hvor pent/rent elementene i bilen spiller
Team Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, AudiopulseTags: None
-
Du får si i fra braaten, kan høre litt neste gang du er innom verkstedet
Har diverse med piano f.eks. Dire Straits er morsomt, Michael Jackson er nevnt... Fourplay er ei gruppe som har gode innstpillinger på platene sine. Mezzoforte kan jeg og nevne.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
det skal jeg vett tony takk for titten i går forresten ble innspirert for å si det sånn , takk skal dere ha gutta noen som har hørt om yello?? hørt det er ganske gromt , men vet ikke navn på noen a albumene hans :S ? noen som vet no om det ?Team Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
konge ja hva er det som blir brukt nå for tida a guttaTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
Jeg bruker forsatt yello (må nesten innrømme det hehe), Michael Jackson og Madonna som referanser... Dette er bra innspillinger.. og plater jeg kjenner godt. Det er gjerne de platene du kjenner best selv som er de beste (om de er av bra kvalitet), for da har du en viss peiling på hvordan det skal låte - og hvordan det IKKE skal låte (utifra hva du har hørt på av anlegg fra før).
Skal jeg dra til med litt bass... kommer jeg ikke utenom Laserdance - Ambiente albumet (ble mye brukt på Hifi-klubben ved test av Cerwin Vega).Reinhardt
Comment
-
Originally posted by vwboy View PostYello - (Essintial albumet) er mye brukt i "gamle dager"
Absolutt å anbefale det også.
Søk på cdon.com etter Yello så får du opp flere album til kun 79,- kr.
Infected Mushroom er gøy å dra på litt med! Knall lyd, ikke noe å justere etter, men pokker så gøy! Veldig ren lyd med masse dynamikk - kan spille flaut høyt med den musikken!
D'Sound har også mye leken lyd og meget bra musikere! Den første cd'en (Spice of life) er den med best og mest naturlig innspilling.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
kongebra gutta fortsett å komme med forslagTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Comment
Comment