Announcement

Collapse
No announcement yet.

custom golf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mye plast ja men hadde det vert trekt om i skinn eller noe så hadde det vell sett litt reinere ut å den serien der te blau er vell den kiipeste vell
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

hvorfor bruke så mange penger på en så gammel bil??
      i mange tillfeller er bilen ikke værdt vrakpanten engang. :P
      Fedno

Comment

du sier noe der lol
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Originally posted by FEDNO View Post
          hvorfor bruke så mange penger på en så gammel bil??
          i mange tillfeller er bilen ikke værdt vrakpanten engang. :P
          Nai, la oss kaste alle dem gamle bilene, så vi bare sitter igjen med masse nye masseproduserte kinabiler uten sjel igjen

Jeg digger Riskokeren min, utseendet, formen, motoren, kjøreegenskapene osv..
          Skakke se bortifra jeg "kaster bort" masse penger på den, selv om det er en gammel bil, men jeg vil heller kaste bort mye penger på en gammel bil, som jeg da kan shine opp, og at folk tenker "oi, han er glad i bilen sin" enn en nyrik soss som har fått penger av pappa til å handle seg en Porsche 911 turbo og tror han eier gata...

Jeg skjønner ikke folk som bruker 100 000 på en flaske sjampis f.eks, eller 1mill på ett diamantkjede... Totalt uselesse greier...

Men hver sin lidenskap, og om han hadde en lidenskap for Golf 1, så skjønner jeg det, og han skal få lov til det for min del

Om det var vakkert er en helt annen diskusjon
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Det er ikke samme bil..

Det øverste bildet er en eller annen noe stylet 1er Golf og de andre bildene er av som tidligere nevnt en demobil av ett eller annet slag..

Nekter å tro at noen bytter ut customiserte seter som matcher resten av det..eh..noe spesielle interiøret mot et par kjipe x-racing stoler..
            Mvh
            Are
            1994 Nissan Micra Super S
            Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

hmm...

jeg synes jeg ser den blå lakken og formene på dashobrdet i det øverste bilde synes da jeg
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                Nai, la oss kaste alle dem gamle bilene, så vi bare sitter igjen med masse nye masseproduserte kinabiler uten sjel igjen

Jeg digger Riskokeren min, utseendet, formen, motoren, kjøreegenskapene osv..
                Skakke se bortifra jeg "kaster bort" masse penger på den, selv om det er en gammel bil, men jeg vil heller kaste bort mye penger på en gammel bil, som jeg da kan shine opp, og at folk tenker "oi, han er glad i bilen sin" enn en nyrik soss som har fått penger av pappa til å handle seg en Porsche 911 turbo og tror han eier gata...

Jeg skjønner ikke folk som bruker 100 000 på en flaske sjampis f.eks, eller 1mill på ett diamantkjede... Totalt uselesse greier...

Men hver sin lidenskap, og om han hadde en lidenskap for Golf 1, så skjønner jeg det, og han skal få lov til det for min del

Om det var vakkert er en helt annen diskusjon
                Har de råd til de greiene der, tror jeg egentlig ikke problemet ligger i lommeboka......... Så da er det vel ikke noe vits for oss og syns at det er useless?

Bra off topic...
                Edit : Jeg måtte bare...^^

Comment

Originally posted by Henning- View Post
                  Har de råd til de greiene der, tror jeg egentlig ikke problemet ligger i lommeboka......... Så da er det vel ikke noe vits for oss og syns at det er useless?

Bra off topic...
                  Edit : Jeg måtte bare...^^
                  Det finnes folk som bruker det dem kan for å få "æren" av å drekka råtten sjampis... eller for å lagre god vin i kjelleren til fanden tar dem.
                  Og selv om lommeboka tåler det, så er det fremdeles totalt useless... for meg iallefalll.

Så ser ikke helt pointet ditt.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

setene er nå i alle fall vidt forskjellige. øverste bildet har jo svarte sidestøtter og nederste bildet har hvitt med litt blått.
                    mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by Micratech View Post
                      Det er ikke samme bil..

Det øverste bildet er en eller annen noe stylet 1er Golf og de andre bildene er av som tidligere nevnt en demobil av ett eller annet slag..

Nekter å tro at noen bytter ut customiserte seter som matcher resten av det..eh..noe spesielle interiøret mot et par kjipe x-racing stoler..
                      http://www.gspr.com/blau/rabbit.html

Tror nok det ER samme bil.. Kjipe stoler eller ei.
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
                        http://www.gspr.com/blau/rabbit.html

Tror nok det ER samme bil.. Kjipe stoler eller ei.
                        Ja, ved nærmere granskning ser jeg også detaljene som er like..
                        Må nok trekke tilbake påstanden om at det er en annen bil gitt..hehe!

Hmm..merkelig å putte inn stoler som kræsjer helt med stilen bilen i utgangspunktet er gjennomført stylet med..
                        Last edited by Micratech; 15-06-2008, 05:11.
                        Mvh
                        Are
                        1994 Nissan Micra Super S
                        Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

Tydeligvis bytta stoler der i etterkant, øverste bilde er vel fra treffet mens resten er fra webben til blaupunkt..

Mitt råd er å rive ut alt inni den bilen og starte på nytt med noe som ser litt bedre ut ser jo ut som den er klar til å forlate jorden lissom...

Comment

Fant plutselig denne bilen til salgs på finn :P

30 000 kr er jo ikke så mye mer enn andre ener-golfer i bra stand?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19262017

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

En kammerat som eier denne bilen. At bilen er sinnsykt påkostet og det er lagt ned enormt med arbeid i den er det ingen tvil om, men om det derimot er like smakfullt utført er en helt annen sak. Skal ikke all verdens til å få den mye penere, men desverre så har en nok uansett ett problem med å få skilter på denne, nok også derfor prisen nå er langt under halvparten av hva den sto i for 1 år og 2 siden.

Comment

tror nok skilter er problemet ja...

hadde absolutt vært en intr. bil om den hadde vært registrert, eller i det minste godkjent for registrering.

Comment

Working...
                                X